Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam
Nowoczesny Sekretariat

Dla dyrektorów i sekretarzy szkół

Nowoczesny Sekretariat

to multimedialny serwis online, który stanowi cenną pomoc w prowadzeniu sekretariatu w placówce oświatowej. Zawiera obszerny zbiór wzorów dokumentów do pobrania w wersji edytowalnej oraz kompendium wiedzy prawnej, które ułatwią codzienną pracę administracyjną w jednostkach oświaty. Praktyczna nawigacja na platformie pozwala w sprawny sposób odszukać wszystkie niezbędne informacje bez konieczności sięgania do innych źródeł.

Praktyczne materiały związane z prowadzeniem księgi uczniów, księgi arkuszy ocen, księgi druków ścisłego zarachowania, przygotowaniem sprawozdań dla GUS-u i SIO, wydawaniem i ewidencjonowaniem legitymacji szkolnych, prowadzeniem inwentaryzacji, archiwizacją dokumentacji czy prowadzeniem korespondencji zewnętrznej.

Co znajdziesz w Nowoczesnym Sekretariacie?
Praca sekretarza placówki oświatowej
Funkcjonowanie placówki oświatowej
Aktualności prawne
Przepisy prawa oświatowego
Prawnik radzi
Doskonalenie i rozwój
Procedury, instrukcje, regulaminy, wzory
Prawidłowy obieg dokumentacji
Korespondencja
Sprawozdania GUS i SIO
RODO/ODO
Nowoczesny Sekretariat

Pomoc w prowadzeniu dokumentacji szkolnej

• Pomoc w prowadzeniu dokumentacji dzięki bogatemu zbiorowi wzorów dokumentów do pobrania w wersji edytowalnej.

• Praktyczne materiały związane z prowadzeniem księgi uczniów, księgi arkuszy ocen, księgi druków ścisłego zarachowania, przygotowaniem sprawozdań dla GUS-u i SIO, wydawaniem i ewidencjonowaniem legitymacji szkolnych, prowadzeniem inwentaryzacji, archiwizacją dokumentacji czy prowadzeniem korespondencji zewnętrznej.

• Terminarz zadań – najważniejsze zadania i obowiązki na dany miesiąc wraz z podstawą prawną.

• Aktualności prawne – akty prawne, które weszły w życie, zostały zmienione lub opublikowane w ostatnim czasie, a także projekty ustaw i rozporządzeń mających wpływ na pracę placówki oświatowej.

• Kompendium wiedzy prawnej zawierające treści ustaw i rozporządzeń wraz z komentarzami.

• Porady eksperta prawa oświatowego – komentarze i wskazówki dotyczące rzeczywistych problemów, z jakimi mierzą się na co dzień pracownicy placówek oświatowych.

• Artykuły i materiały wspierające doskonalenie i rozwój pracowników sekretariatów w jednostkach oświatowych.

• Obszerna baza wiedzy podzielonej na praktyczne kategorie:

– Praca sekretarza placówki oświatowej

– Funkcjonowanie placówki oświatowej

– Aktualności prawne

– Przepisy prawa oświatowego

– Prawnik radzi

– Doskonalenie i rozwój

– Procedury, instrukcje, regulaminy, wzory

– Prawidłowy obieg dokumentacji

– Korespondencja

– Sprawozdania GUS i SIO

– RODO/ODO

Liczby o nas
24
lat na rynku
1000
materiałów
1000
wzorów dokumentów
10
ekspertek i ekspertów
Co otrzymasz w ramach abonamentu?
pełny dostęp dla 2 osób
edytowalne wersje dokumentów
darmowy webinar
darmowy e-book

Wybierz swój dostęp

Promocja
12 miesięcy
2409
zł brutto
za miesiąc
28900
zł brutto
za 12 miesięcy
2742
zł brutto
za miesiąc
32900
zł brutto
za 12 miesięcy
329,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Oszczędzam 40,00 zł
Wybieram
Promocja
24 miesiące
2080
zł brutto
za miesiąc
49900
zł brutto
za 24 miesiące
2371
zł brutto
za miesiąc
56900
zł brutto
za 24 miesiące
569,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Oszczędzam 70,00 zł
Wybieram
Polecane nowości w Nowoczesnym Sekretariacie

Czytam Bezpłatnie
Savoir-vivre w sekretariacie placówki oświatowej. Cz. I

Savoir-vivre w sekretariacie placówki oświatowej. Cz. I

Savoir-vivre – rozumiany jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, reguł grzeczności oraz jako umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach – jest bardzo istotny w sekretariatach placówek oświatowych. O czym warto wiedzieć?

Czytaj więcej
Nowe legitymacje służbowe

Nowe legitymacje służbowe

W związku z wejściem w życie nowej Ustawy o aplikacji mObywatel nauczyciele już wkrótce będą posługiwać się mLegitymacjami służbowymi, czyli mobilną wersją legitymacji służbowej obsługiwaną przy użyciu aplikacji mObywatel. Jednocześnie przewiduje się wprowadzenie nowych regulacji dotyczących legitymacji nauczycielskiej mającej postać karty. Jaki będzie tryb wydawania legitymacji w nowej formie i co zmieni się w porównaniu z obecnym stanem?

Czytaj więcej
Audyt Krajowych Ram Interoperacyjności

Audyt Krajowych Ram Interoperacyjności

Obowiązek tworzenia audytu wynika z przepisów prawa, zgodnie z którymi zarządzanie bezpieczeństwem informacji realizowane jest w szczególności przez zapewnienie przez kierownictwo podmiotu publicznego warunków umożliwiających egzekwowanie działań, takich jak przeprowadzenie nie rzadziej niż raz na rok okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.

Czytaj więcej
Jak zmotywować się do zmian w życiu?

Jak zmotywować się do zmian w życiu?

Zmiana to proces, który wymaga odwagi, planowania i systematyczności, nierzadko wsparcia ze strony innych osób. Często postrzegamy ją jako rezygnację z dotychczasowego bezpieczeństwa i komfortu – być może właśnie dlatego tak trudno się na nią zdecydować. Nasze życie jest jednak pasmem zmian. Jak więc przeformułować myślenie o zmianie i zacząć postrzegać ją jako szansę na rozwój?

Czytaj więcej
Niepodpisanie kary przez pracownika

Niepodpisanie kary przez pracownika

Dyrektor napisał sekretarce dwie kary upomnienia za notoryczne spóźnianie się oraz karę nagany za lekceważący stosunek wobec pracodawcy. Sekretarka nie podpisała kar i ich nie przyjęła. Czy dyrektor może zwolnić ją dyscyplinarnie?

Czytaj więcej
Gotowy,
by do nas dołączyć?
Wybieram
Mam pytanie
Co otrzymasz w ramach abonamentu?
pełny dostęp dla 2 osób
darmowy webinar
darmowy e-book
Wybierz swój dostęp do Niezbędnika
Promocja
Dostęp
12 miesięcy
2409
zł brutto
za miesiąc
28900
zł brutto
za 12 miesięcy
2742
zł brutto
za miesiąc
32900
zł brutto
za 12 miesięcy
329,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Wybieram
Promocja
Dostęp
24 miesiące
2080
zł brutto
za miesiąc
49900
zł brutto
za 24 miesiące
2371
zł brutto
za miesiąc
56900
zł brutto
za 24 miesiące
569,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Wybieram

Bezpłatna wersja próbna

Nowoczesny Sekretariat

Wypełniam formularz

Nasi eksperci
Michał Łyszczarz
Prawnik, autor komentarza do Ustawy o systemie oświaty oraz licznych publikacji z zakresu prawa oświatowego, prawa pracy, finansów publicznych i funkcjonowania samorządu terytorialnego, uznany prelegent i szkoleniowiec, wykładowca toruńskiej i bydgoskiej Wyższej Szkoły Bankowej, główny specjalista w Wydziale Oświaty w Urzędzie Miasta w Dąbrowie Górniczej, przez lata tworzył trzon Wydziału Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
Marcin Majchrzak
Prawnik, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, świadczy pomoc prawną w ramach własnej kancelarii, autor licznych opracowań i artykułów z zakresu tematyki kadrowo-płacowej, prawa związkowego oraz prawa oświatowego
Joanna Swadźba
Prawnik, specjalista prawa oświatowego i prawa socjalnego, autorka wielu tematycznych artykułów, pracownik administracji rządowej
Karolina Król-Komarnicka
Kierownik działu kadr i płac w państwowej instytucji
Małgorzata Kuśmierczyk
Główny specjalista ds. oświaty w Starostwie Powiatowym; zajmuje się realizacją spraw z zakresu zadań i uprawnień organu prowadzącego placówki oświatowe; autorka książki Profesjonalny sekretariat w placówce oświatowej oraz wielu publikacji o tematyce oświatowej; wykładowca i szkoleniowiec z zakresu zagadnień dotyczących oświaty i administracji, posiada certyfikat doradcy zawodowego; pełniła obowiązki dyrektora szkoły; członek Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego im. Adama Chętnika oraz Zarządu Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Ostrołęce
Kinga Bartkowiak
Psycholożka, etnolożka, stażystka w Laboratorium Neuronauki Emocji na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Współpracuje z portalami i czasopismami psychologicznymi
Ryszard Spychalski
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie, psychoterapeuta, wykładowca, nauczyciel metody otwartego dialogu
Iwona Kozioł
Absolwentka Wydziału Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas, nauczyciel przedmiotów zawodowych w zakresie administracji i BHP, pracownik Wydziału Oświaty administracji samorządowej
Nina Łyszczarz
Pracownica administracji publicznej, związana z obszarem wsparcia psychologiczno-pedagogicznego. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu psychologii dzieci i młodzieży, pomocy psychologicznej oraz interwencji kryzysowej. Zajmuje się m.in. tematyką neuroróżnorodności, opierając swoje doświadczenie na wieloletniej pracy z dzieckiem autystycznym. W swojej działalności łączy wiedzę psychologiczną z praktycznym podejściem do wspierania rozwoju dzieci oraz ich rodzin
Aleksandra Kubala-Kulpińska
Pedagog, terapeuta pedagogiczny, psychotraumatolog, trener, specjalista ds. edukacji i rehabilitacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, autorka programów profilaktycznych, materiałów szkoleniowych oraz publikacji dla rodziców, uczniów i nauczycieli, współtwórca kampanii społecznych, promotorka wysokiej wrażliwości jako zasobu, założycielka Pracowni Pedagogicznej. W swojej codziennej pracy wspiera rodziców, uczniów i nauczycieli
Pokaż pozostałych espertów
Kontakt

pod numerem:  798 300 319  lub 61 653 64 30

lub e-mailowy:   bok@oficynamm.pl

Szczegóły produktu

Częstotliwość aktualizacji: 2 x w miesiącu

Typ produktu: Serwis online

Informacje dodatkowe: Produkt abonamentowy