Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam
Nowoczesny sekretariat
Wybierz dostęp:
12 miesięcy (16.59)
199,00 zł brutto (161,79 zł netto)
289,00 zł brutto (Cena regularna)
289,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Ilość licencji: 2
Dodaj do koszyka
24 miesięcy (14.59)
350,00 zł brutto (284,55 zł netto)
500,00 zł brutto (Cena regularna)
500,00 zł brutto (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką)
Ilość licencji: 2
Dodaj do koszyka
Opis:

„Nowoczesny Sekretariat” – serwis online

wsparcie administracyjne jednostki oświatowej

„Nowoczesny Sekretariat” to multimedialny serwis online, który stanowi cenną pomoc w prowadzeniu sekretariatu w placówce oświatowej. Zawiera obszerny zbiór wzorów dokumentów do pobrania w wersji edytowalnej oraz kompendium wiedzy prawnej, które ułatwią codzienną pracę administracyjną w jednostkach oświaty. Praktyczna nawigacja na platformie pozwala w sprawny sposób odszukać wszystkie niezbędne informacje bez konieczności sięgania do innych źródeł.

„Nowoczesny Sekretariat” to:

• Pomoc w prowadzeniu dokumentacji dzięki bogatemu zbiorowi wzorów dokumentów do pobrania w wersji edytowalnej.
• Praktyczne materiały związane z prowadzeniem księgi uczniów, księgi arkuszy ocen, księgi druków ścisłego zarachowania, przygotowaniem sprawozdań dla GUS-u i SIO, wydawaniem i ewidencjonowaniem legitymacji szkolnych, prowadzeniem inwentaryzacji, archiwizacją dokumentacji czy prowadzeniem korespondencji zewnętrznej.
• Terminarz zadań – najważniejsze zadania i obowiązki na dany miesiąc wraz z podstawą prawną.
• Aktualności prawne – akty prawne, które weszły w życie, zostały zmienione lub opublikowane w ostatnim czasie, a także projekty ustaw i rozporządzeń mających wpływ na pracę placówki oświatowej.
• Kompendium wiedzy prawnej zawierające treści ustaw i rozporządzeń wraz z komentarzami.
• Porady prawnika – komentarze i wskazówki dotyczące rzeczywistych problemów, z jakimi mierzą się na co dzień pracownicy placówek oświatowych.
• Artykuły i materiały wspierające doskonalenie i rozwój pracowników sekretariatów w jednostkach oświatowych.
• Obszerna baza wiedzy podzielonej na praktyczne kategorie:
– Praca sekretarza placówki oświatowej
– Funkcjonowanie placówki oświatowej
– Przepisy prawa oświatowego
– Prawnik radzi
– Dyrektor placówki oświatowej
– Nauczyciele
– Uczniowie
– Rada rodziców, rodzice
– Organ prowadzący
– Prawidłowy obieg dokumentacji
– Korespondencja
– Procedury, instrukcje, regulaminy, wzory
– Sprawozdania GUS i SIO
– RODO/ODO

Szczegółowe informacje:

Częstotliwość aktualizacji: 2 razy w miesiącu
Parametry techniczne: Serwis online
Informacje dodatkowe: Produkt abonamentowy – dostęp dla dwóch osób
Okres abonamentu: 12 miesięcy lub 24 miesiące

Kontakt telefoniczny:

pod numerem:  798 300 319  lub 61 653 64 30

lub e-mailowy:   bok@oficynamm.pl