Wszystko zależy od tego, jakie błędy się pojawiają. Często wystarczy odświeżyć stronę, korzystając ze skrótu na klawiaturze: Ctrl + Shift + R.
Innym rozwiązaniem może być skorzystanie z trybu Incognito (w przypadku przeglądarki Google Chrome) lub Karty prywatnej (w przeglądarce Mozilla Firefox).
W przypadku dalszych problemów proszę opisać sytuację, kontaktując się z nami pod adresem: serwis@oficynamm.pl.
- Adres Platformy MM: https://platformamm.pl.
- Korzystanie z Platformy wymaga posiadania loginu i hasła.
- Jeśli nie posiadasz loginu kliknij „Zarejestruj się” i wypełnij formularz potrzebny do założenia konta na Platformie MM.
- Ustaw nowe hasło. Na stronie logowania nad przyciskiem „Zaloguj” znajduje się napis „Ustaw nowe hasło”. Po kliknięciu w niego otworzy się formularz zmiany hasła Kliknij przycisk „Zmień hasło”, a wyślemy wiadomość pod podany adres e-mail. Będzie się w niej znajdował link, w który należy kliknąć; link odsyła do strony, na której ustawisz nowe hasło.
- Jeżeli nadal masz problem z logowaniem napisz na adres: bok@oficynamm.pl lub zadzwoń 61 653 64 30
Zaloguj się i w prawym górnym narożniku ekranu kliknij ikonę . Wybierz „Moje konto”, następnie kliknij „Zmień hasło”
- Sprawdź, czy logujesz się na właściwej stronie internetowej. Prawidłowy adres to https://platformamm.pl
- Sprawdź, czy dane logowania są prawidłowe, czy nie jest wciśnięty przycisk caps lock lub czy nie został popełniony błąd literowy.
- Jeżeli nadal masz problem z logowaniem napisz na adres: bok@oficynamm.pl lub zadzwoń 61 653 64 30
Opis trzech sposobów udostępniania licencji innym pracownikom znajduje się w pozycji „Zapraszanie” w głównym menu.
- Data aktywności dostepu widoczna jest pod nazwą zakupionego produktu, który znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto, kliknięciu ikony , a nastepnie zakładki „moje dostępy”.
- Szczegółowe informacje dotyczące dostępu znajdują się w załączniku maila, który został wysłany osobie dokonującej zakupu niezbędnika lub e-czasopisma.
Pod adresem serwis@oficynamm.pl.