Dla kogo ?:
Dla dyrektorów i nauczycieli przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz nauczycieli szkolnych.
Dlaczego warto?:
- - Dowiesz się dlaczego kary nie działają i czego potrzebują dzieci by zachowywać się lepiej.
- - Poznasz różnice między karą a konsekwencją
- - Przyjrzysz się konsekwencjom naturalnym i logicznym i zastanowisz nad możliwościami i celowością ich wykorzystania w przedszkolu i szkole.
- - Poznasz metodę skupiania się na rozwiązaniach i praktyczne możliwości zastosowania jej w pracy z dziećmi.
- - Dowiesz się, czym jest miejsce pozytywnego odosobnienia i jak wykorzystać je w codziennej praktyce przedszkolnej i szkolnej.
- - Dostaniesz konkretne narzędzia do zastosowania od zaraz.
Co otrzymasz?:
- - Część 3: Workbook nauczyciela
- - Scretchnote: Kary a konsekwencje, Konsekwencje logiczne, Relacja bez kar i nagród, Skupienie na rozwiązaniach
- - Prezentacja.
Dlaczego warto wziąć udział w całym kursie składającym się z czterech spotkań?
- Zmienisz swój sposób patrzenia na wychowanie, dowiesz się jak skupiając się na budowaniu relacji z przedszkolakami i uczniami, być jednocześnie skutecznym, świadomym swoich celów nauczycielem.
- Weźmiesz udział w serii praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:
- - wyznaczać granice, jednocześnie respektując potrzeby dzieci, czyli podpowiedzą jak w przyjazny sposób nauczyć dzieci przestrzegania umów i zasad oraz standardów, na których Ci zależy.
- - odkryć, co kryje się pod powierzchnią góry lodowej, czyli dlaczego dzieci się źle zachowują i jak sobie z tym radzić?
- - poznać nowe sposoby komunikacji i przełamać nieskuteczne schematy działania.
- znaleźć sposoby skutecznej motywacji i budowania u dzieci poczucia własnej wartości bez kar i nagród.
- - przekierować energię, którą marnujesz na ciągłe powtarzanie dzieciom zasad wychowawczych na poszukiwanie rozwiązań.
Dla kogo przeznaczony jest cały kurs?:
Dla dyrektorów i nauczycieli przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz nauczycieli szkolnych.
Co otrzymasz po całym kursie?
- Otrzymasz techniki i narzędzia do wykorzystania od zaraz.
Część 1:
Jak być nauczycielem uprzejmym i stanowczym jednocześnie – czyli o granicach, ich ustanawianiu i respektowaniu.
Termin: webinar dostępny natychmiast
Dlaczego warto?
- 1. Poznasz filary pozytywnej dyscypliny.
- 2. Dowiesz się jaki jest Twój styl liderski. Poznasz jego mocne i słabe strony.
- 3. Odkryjesz moc modelowania.
- 4. Zaczniesz patrzeć w inny sposób na codzienne wyzwania jakie stawiają przed Tobą
- przedszkolaki i uczniowie.
- 5. Dowiesz się w jaki sposób powstaje więź i dlaczego jest determinującym elementem rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci.
- 6. Zrozumiesz czym jest jednoczesna uprzejmość i stanowczość oraz jak stosować pozytywne podejście w praktyce przedszkolnej i szkolnej.
- 7. Dostaniesz konkretne narzędzia do zastosowania od zaraz w praktyce przedszkolnej i szkolnej.
Co otrzymasz?:
- - Część 1: Workbook nauczyciela
- - Scretchnote: Skuteczna dyscyplina oraz uprzejmości i stanowczości
- - Prezentacja.
Dostęp tylko do tej części w cenie 79 zł kupisz tutaj – kliknij: Pozytywna dyscyplina – Jak być nauczycielem uprzejmym, ale stanowczo stawiającym granice? – I cz. kursu (platformamm.pl)
Część 2:
Dlaczego dzieci źle się zachowują i co nauczyciele mogą z tym zrobić?
Termin: webinar dostępny natychmiast
Dlaczego warto:
- 1. Dowiesz się czym samoregulacja różni się od samokontroli.
- 2. Poznasz długo i krótkofalowe strategie i pomysły na wyregulowanie siebie i przedszkolaków oraz uczniów.
- 3. Odkryjesz moc neuronów lustrzanych.
- 4. Zajrzysz pod powierzchnię góry lodowej, aby poznać szerszy kontekst dziecięcych zachowań – ich założenie, potrzeby i przekonania.
- 5. Nauczysz się rozpoznawania dziecięcych błędnych strategii zachowania oraz sposobów reagowania na nie.
- 6. Poddasz refleksji swoja opinie na temat błędów, a wyciągnięte wnioski pozwolą Ci uznać pomyłki za jednego z głównych sprzymierzeńców w procesie edukacji i wychowania.
- 7. Dostaniesz konkretne narzędzia do zastosowania od zaraz w praktyce przedszkolnej i szkolnej.
Co otrzymasz?:
- - Tabele błędnych celów do praktycznego wykorzystania w przedszkolnej i szkolnej rzeczywistości.
- - Scretchnote o błędnej logice oraz dlaczego dzieci się, źle zachowują.
- - Prezentacja.
Dostęp tylko do tej części w cenie 79 zł kupisz tutaj – kliknij
Część 3:
Dlaczego kary nie działają i co robić zamiast nich?
Termin: webinar dostępny natychmiast
Dlaczego warto?:
- 1. Dowiesz się dlaczego kary nie działają i czego potrzebują dzieci by zachowywać się lepiej.
- 2. Poznasz różnice między karą a konsekwencją
- 3. Przyjrzysz się konsekwencjom naturalnym i logicznym i zastanowisz nad możliwościami i celowością ich wykorzystania w przedszkolu i szkole.
- 4. Poznasz metodę skupiania się na rozwiązaniach i praktyczne możliwości zastosowania jej w pracy z dziećmi.
- 5. Dowiesz się, czym jest miejsce pozytywnego odosobnienia i jak wykorzystać je w codziennej praktyce przedszkolnej i szkolnej.
- 6. Dostaniesz konkretne narzędzia do zastosowania od zaraz.
Co otrzymasz?:
- - Scretchnote: Kary a konsekwencje, Konsekwencje logiczne, Relacja bez kar i nagród, Skupienie na rozwiązaniach
- - Prezentacja.
Dostęp tylko do tej części w cenie 79 zł kupisz tutaj – kliknij
Część 4:
Jak budować dziecięcą moc, czyli jak wspierać i motywować dzieci bez oceniania?
Termin: webinar dostępny natychmiast
Dlaczego warto?:
- 1. Dowiesz się jak motywować dzieci, żeby ich nie zniechęcać?
- 2. Poznasz różnicę między pochwałą a zachętą?
- 3. Dowiesz się jak w prosty sposób zastosować elementy coachingu w nauczaniu, czyli poznasz moc pytań pełnych ciekawości.
- 4. Przyjrzysz się swoim opiniom o przedszkolakach i uczniach i zastanowisz się, czy nie dałaś się złapać w pułapkę etykietek oraz dowiesz się, co zrobić żeby to zmienić.
- 5. Dostaniesz konkretne narzędzia do zastosowania od zaraz.
Co otrzymasz?:
- - Scretchnote: Zachęta
- - Prezentacja.
Dostęp tylko do tej części w cenie 79 zł kupisz tutaj – kliknij
Ekspert:
Joanna Goc – Matyskiel – z wykształcenia nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, od kilku lat kierujący placówkami oświatowymi. Pasjonatka rozwoju (w tym osobistego) i oddolnych zmian w edukacji. Od wielu lat – jako metodyk, dyrektor, a później dyrektor ds. projektów – odpowiedzialna za tworzenie standardów wychowawczych i edukacyjnych w największej sieci niepublicznych przedszkoli w Polsce. Edukator Pozytywnej dyscypliny dla rodziców i nauczycieli, wspierający dorosłych w kształtowaniu u dzieci ważnych postaw społecznych i życiowych oraz odkrywaniu jak bardzo są zdolne i kompetentne. Prywatnie szczęśliwa żona i #matkapraktykująca PD.
Kontakt telefoniczny:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE