Dla kogo?
Dla dyrektorów i nauczycieli szkół, dla nauczycieli nauczania początkowego i terapeutów.
Dlaczego warto?
Uczestnicy poszerzą swoją wiedzę w obszarze pojęcia uzależnień behawioralnych i uzależnienia od używek w ujęciu objawowym oraz etiopatogenezy. Nabędą umiejętności planowania działań na poziomie profilaktyki uniwersalnej, selektywnej, wskazującej. Rozwiną kompetencje osobiste nauczyciela w kontekście wyników badań J. Hattiego. Zapoznają się z działaniem ośrodka nagrody w mózgu, żeby mieć świadomość wpływu na regulacje zachowań i emocji.
Program szkolenia:
- Przyjemność vs. uzależnienie – definicje i zasadnicze różnice.
- Profilaktyka uzależnień na poziomie uniwersalnym, selektywnym i wskazującym.
- Wyniki badań J. Hattiego, czyli samoocena jako czynnik chroniący.
- Czynniki ryzyka i mechanizmy ochronne.
- Ośrodek nagrody w mózgu – jak mądrze nim zarządzać?
Co otrzymasz?
Uczestnik otrzyma omawianą podczas szkolenia prezentację.
Ekspertka prowadząca webinar:
Monika Bekker-Goska – mgr pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, mgr oligofrenopedagogiki, coach, neurodydaktyk, psycholog motywacji; doświadczenie zawodowe: 15 lat pracy w szkole jako pedagog, oligofrenopedagog i nauczyciel, 8 lat jako konsultant w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli; wykładowca na studiach podyplomowych Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej oraz Instytutu Studiów Podyplomowych na kierunkach autyzm, pedagogika specjalna, przygotowanie pedagogiczne, oligfrenopedagogika, socjoterapia, resocjalizacja; wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku pedagogika i pedagogika socjalna; trener i szkoleniowiec kierowniczej kadry oświatowej, nauczycieli, pracowników socjalnych, rodziców; terapeuta w ośrodku rehabilitacyjnym; indywidualna prywatna praktyka terapeutyczna; autor programów multimedialnych dla uczniów i dzieci ze SPE
Kontakt telefoniczny:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE