Dla kogo:
Dla dyrektorów i nauczycieli szkół oraz poradni psychologiczno-pedagogicznych.
Program szkolenia:
-
- 1. Diagnozowanie zasobów placówki i potrzeb uczniów,
- 2. Innowacje i eksperymenty pedagogiczne – dlaczego warto?
- 3. Podstawy prawne w zakresie wdrażania innowacji w szkole podstawowej,
- 4. Postać nauczyciela jako innowatora – analiza własnych zasobów,
- 5. Opracowanie innowacji ( formułowanie celów, metody, harmonogram, itd.)
- 6. Planowanie działań zwiększających zaangażowanie uczniów, kształtowanie kompetencji XXI w.
- 7. Metody dokumentowania i narzędzia analityczne,
- 8. Monitorowanie i okresowa ocena efektów działań,
- 9. Przeprowadzenie autoewaluacji oraz formułowanie rekomendacji do dalszej pracy
Dlaczego warto?
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie podnoszenia jakości pracy szkoły w zakresie:
- - wykorzystania innowacji do kształtowania umiejętności i postaw uczniów,
- - wdrażania innowacji kształtujących niezbędne kompetencje współcześnie,
- - realizacji celów dydaktycznych z wykorzystaniem nowoczesnego warsztatu pracy,
- - inspirowania i organizowania działań zwiększających zaangażowanie uczniów
- w proces edukacji,
- - interdyscyplinarnych działań integrujących uczniów wokół inicjatyw i projektów edukacyjnych,
- - wykorzystania zasobów placówki do wdrażania innowacji.
Co otrzymasz?
-
Prezentację z treściami webinaru.
Ekspert:
Urszula Sierżant – absolwentka pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych Life&Business coaching WSAiB. Posiada certyfikat CoachWise Essentials Program. Jest certyfikowaną trenerką Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu umiejętności miękkich oraz terapię z osobami, które potrzebują pomocy i chcą poprawić jakość swojego życia. Jest autorką wielu publikacji z zakresu umiejętności psychospołecznych.
Kontakt telefoniczny:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE