Dla kogo:
Dla dyrektorów i nauczycieli przedszkoli publicznych i niepublicznych.
Dlaczego warto?
- Dowiesz się, jakie znaczenie w procesie nabywania wiedzy ma lewa i prawa półkula i o co tak naprawdę chodzi ze stylami uczenia się.
- Zrozumiesz, czego potrzebują dzieci, aby aktywnie uczestniczyć w procesie dydaktycznym?
- Poznasz „top 10” moich metod aktywizujących i dowiesz się, dlaczego metoda projektu zajmuje pierwsze miejsce w tym subiektywnym rankingu.
- Odkryjesz sposoby na to, w jaki sposób inspirując się pedagogiką M. Montessori, aktywnie wspierać proces nabywania przez przedszkolaków nowych kompetencji w zakresie samodzielności i umiejętności potrzebnych w życiu codziennym.
- Poznasz moc gier dydaktycznych i sposoby na ich szybkie przygotowanie
- Poznasz metody aktywizujące dostosowane do potrzeb i możliwości przedszkolaków, których skuteczność będziesz mogła sprawdzić już następnego dnia po szkoleniu.
Program:
- Znaczenie półkul mózgowych w procesie nabywania wiedzy.
- Style uczenia się.
- Czynniki motywujące w aktywnym procesie dydaktycznym.
- 10 subiektywnych metod aktywizujących.
- Rola pedagogiki Montessori w nabywaniu nowych kompetencji przez przedszkolaki.
- Gry dydaktyczne i ich znaczenie.
- Praktyczne metody aktywizujące do natychmiastowego zastosowania w przedszkolu.
Co otrzymasz?
- Materiały szkoleniowe w pdf-ie.
Ekspert:
Joanna Goc-Matyskiel – z wykształcenia nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej od kilku lat kierujący placówkami oświatowymi. Pasjonatka rozwoju (w tym osobistego) i oddolnych zmian w edukacji. Od wielu lat jako metodyk a później dyrektor ds. projektów jest odpowiedzialna za tworzenie standardów wychowawczych i edukacyjnych w największej sieci niepublicznych przedszkoli w Polsce. Edukator Pozytywnej dyscypliny dla rodziców i nauczycieli. Prywatnie żona i mama 6 latki.
Kontakt:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE