Dla kogo:
Dla terapeutów, opiekunów, pracowników socjalnych i administracyjnych.
Program szkolenia:
- Podstawy prawne funkcjonowania pracownika pierwszego kontaktu.
- Praktyczna ocena potrzeby powołania pracownika pierwszego kontaktu.
- Kto może zostać pracownikiem pierwszego kontaktu.
- Pracownik pierwszego kontaktu: mediatorem, rzecznikiem.
- Pracownik pierwszego kontaktu a prawa mieszkańca DPS.
- Zadania i rola pracownika pierwszego kontaktu w DPS.
- PPK a zespół opiekuńczo-pielęgnacyjny.
- PPK a pracownik ADAPTACYJNY.
Dlaczego warto?
- - poznasz rolę pracownika pierwszego kontaktu w zespole terapeutyczno-opiekuńczym. Jak dbać o współpracę, jak organizować spotkania zespołu, aby przynosiły rzeczywiste korzyści? Jak dokumentować prace zespołu? Jak powinien powstawać indywidualny plan wsparcia, i co to znaczy, że pracownik pierwszego kontaktu koordynuje działania wynikające z indywidualnego planu wsparcia?
- - w czasie szkolenia pojawią się również praktyczne przykłady działań, które mogą być realizowane w ramach indywidualnego planu wsparcia i koordynowane przez pracownika pierwszego kontaktu.
Co otrzymasz?
- - materiały szkoleniowe.
Prowadzący webinar:
Jakub Cylc – socjolog, pracownik socjalny drugiego stopnia, Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Fundacji Klimczok
Kontakt:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl