Dla kogo:
Dla dyrektorów, nauczycieli i specjalistów w szkołach, przedszkolach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Program szkolenia:
- Profil ucznia z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
- Zasady organizacji kształcenia specjalnego i pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Możliwe sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
- Zasady i sposoby zapewnienia dostępności uczniom ze szczególnymi potrzebami.
Dlaczego warto?
Znajomość powyższych zagadnień pozwoli na to, by uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim miał pełną dostępność do treści edukacyjnych i mógł nabywać wiadomości oraz umiejętności edukacyjne na poziomie swoich możliwości poznawczych.
Co otrzymasz?
Analizę formalno-prawną i merytoryczną omawianego zagadnienia, a także wdrożenie do zagadnień dostępności, leżących u podstaw założeń edukacji włączającej.
Sabina Müller – pedagog, oligofrenopedagog, logopeda, dyplomowany coach, trener w oświacie. Przez kilkanaście lat dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, aktywnie pracująca, jako pedagog. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe – konsultant w ośrodku doskonalenia zawodowego, pedagog szkolny, wychowawca świetlicy, pedagog w świetlicy socjoterapeutycznej, logopeda w przedszkolu. Szkoleniowiec i wykładowca. Obszar szczególnego zainteresowania to planowanie, organizacja i realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Kontakt telefoniczny:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE