Dla kogo:
Dla dyrektorów i nauczycieli w szkołach, pedagogów szkolnych i poradni psychologiczno-pedagogicznych.
Program szkolenia:
- Inkluzja zadaniowa i mentalna, czyli kultura organizacyjna placówki w obszarze włączania uczniów z niepełnosprawnościami.
- Nowa rola pedagoga specjalnego – jak zadania określone w rozporządzeniu z 22.07.2022 r. przełożyć na praktyczne włączanie uczniów z niepełnosprawnością.
- Dobre praktyki – czyli edukacja włączająca oczami osób z niepełnosprawnością – czego potrzebuje osoba z niepełnosprawnością, a co jej nie służy w procesie inkluzji.
- Profil nauczyciela edukacji włączającej.
- Podsumowanie, wnioski.
Dlaczego warto?
- Rozwiniesz wiedzę na temat korzystnych warunków inkluzji od strony mentalnej i zadaniowej placówki.
- Ukształtujesz umiejętności wykorzystania w praktyce formalnych zadań pedagoga specjalnego.
- Rozwiniesz umiejętności patrzenia na edukację włączającą oczami osób z niepełnosprawnością.
- Rozwiniesz kompetencje postaw nauczycielskich.
Co otrzymasz?
- prezentację multimedialną
Ekspert:
Monika Bekker-Goska – specjalistka z długoletnią praktyką, na co dzień pracująca z dziećmi jako terapeuta. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagogiki, a także coach i neurodydaktyk, w trakcie studiów podyplomowych z praktycznej psychologii motywacji.
Kontakt:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE