Dla kogo?:
Adresaci szkolenia: nauczyciele szkolni i przedszkolni, pedagodzy, dyrektorzy, rodzice.
Program szkolenia:
- Charakterystyka zachowań uczniów autystycznych w kontekście inteligencji emocjonalnej.
- Teoria rozwojowa trójmózgu – funkcje emocji.
- Podejście inkluzyjne w autyzmie.
- Modelowanie zachowań zastępczych u uczniów autystycznych – techniki relaksacji, celowy ruch fizyczny, techniki odraczania, zmiana miejsca stymulującego.
- Przykłady zadań stymulujących obszary rozwojowe dzieci z autyzmem.
- Podejście inkluzyjne.
- Wnioski do prac, wskazówki.
Dlaczego warto?
- - rozwiniesz kompetencje w zakresie organizacji praktycznych rozwiązań w obszarze edukacyjnym i terapeutycznym w pracy z dzieckiem autystycznym.
- - poszerzysz wiedzę nt. rozwoju inteligencji emocjonalnej dziecka autystycznego;
- - poznasz techniki modelowania zachowań zastępczych u dzieci autystycznych;
- - rozwiniesz kompetencje organizacji zajęć praktycznych stymulujących rozwój w poszczególnych obszarach.
Co otrzymasz po szkoleniu?
W ramach webinarium otrzymasz prezentację multimedialną.
Ekspert:
Monika Bekker-Goska – specjalista z długoletnim doświadczeniem, na co dzień pracują z dziećmi jako terapeuta. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagogiki, coach i neurodydaktyk.
Kontakt telefoniczny:
pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności szkoleniowych HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE