Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam
Szkolenia zamknięte
Etyka pracownika Domu Pomocy Społecznej
Zapraszamy do wypełnienia formularza, przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego dopasowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Opis:

Praca w instytucjach pomocy społecznej wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Nie wszystkie sytuacje, z którymi spotykają się pracownicy, zamykają się w ustawach, zarządzeniach i rozporządzeniach. Często stawiani są oni przed wyborem między dobrem instytucji i klienta, a także oczekiwaniami ze strony rodzin i przepisami. Trudno, nie zakładając maski biurokratycznego urzędnika, nie ulec silnym emocjom. Kodeks etyczny pracownika instytucji pomocy społecznej pomaga w znalezieniu odpowiedniego sposobu zachowania, jednak nie rozstrzyga wewnętrznych dylematów. Szkolenie przybliża temat etycznej postawy w pracy z klientem oraz zasad obowiązujących w miejscu pracy – zarówno tych zawartych w kodeksach, jak i nieoficjalnych.

Dlaczego warto?

Uporządkowanie zasad etycznego postępowania pozwala podejmować decyzje w sposób sprawiedliwy, empatyczny i zmniejsza niebezpieczeństwo popełnienia błędów, a tym samym ich konsekwencji prawnych i emocjonalnych.

Program szkolenia:
  1. Zasady etyczne. JA w instytucji, instytucja we mnie. Wzajemne przenikanie się zasad.
  1. Kodeks Etyki – oficjalne zasady, oczekiwania szefa, oczekiwania klienta, oczekiwania własnego JA.
  2. Dylematy etyczne.
  3. Klient, instytucja, pracownik – oczekiwania i możliwości.
  4. Higiena psychiczna pracy, odpowiedzialność i poziom zaangażowania.
  5. Własny kodeks etyczny.
  6. Pytania i odpowiedzi.
Dla kogo?

Dla personelu instytucji takich, jak DPS, ŚDS czy WTZ.

Kontakt:

Pod numerem:  798 300 319  lub 61 653 64 30

lub e-mailowy:   szkolenia@oficynamm.pl