Prawidłowy rozwój edukacyjny i społeczny ucznia w znacznym stopniu determinowany jest przez skuteczną i dobrze zorganizowaną współpracę szkoły z wieloma instytucjami, zwłaszcza z poradnią psychologiczno-pedagogiczną. Wartość tej współpracy jest o tyle cenna, że pozwala wykorzystywać specjalistyczne opinie i orzeczenia poradni w codziennej pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem. Troska o ten aspekt funkcjonowania placówki odpowiedzialnej za zagwarantowanie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży jest niezbędna dla przeciwdziałania zagrożeniom wynikającym z postaw dysfunkcyjnych uczniów mogących skutkować niedostosowaniem społecznym. Rolą szkoły jest przygotowanie ucznia do prawidłowego funkcjonowania życiowego, dlatego powinna ona zapewnić warunki sprzyjające optymalnemu wykorzystaniu potencjału osobowego ucznia.
Pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznej, nauczyciele szkolni, pedagodzy, dyrektorzy.
Wykład interaktywny.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
3 godziny.
Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 728 313 284 lub 606 710 016
lub e-mailowy: szkolenia@oficynamm.pl