Metoda nauczania oparta na edukacji zindywidualizowanej przynosi wiele korzyści nie tylko nauczycielom, ale przede wszystkim uczniom. Źródłem rozpowszechniania tutoringu jako metody pracy dydaktyczno-wychowawczej jest przeświadczenie o konieczności odejścia od sztywnych ram obowiązujących wszystkich uczniów na rzecz rozwijania talentów, z uwzględnieniem zainteresowań i uzdolnień jednostki.
1. Tutoring jako metoda podmiotowa ukierunkowana na cele edukacyjne.
2. Modele relacji edukacyjnej i role ich uczestników.
3. Budowanie autonomii ucznia i poczucia odpowiedzialności za proces nauczania.
4. Kontrola czy swoboda i wsparcie? „Nauczanie wrażliwe” jako główna idea tutoringu.
5. Czynniki ryzyka w relacji tutorskiej.
6. Nauczyciel jako inicjator wzajemnego uczenia się uczniów.
7. Monitorowanie, koordynowanie i superwizowanie tutoringu rówieśniczego.
8. Tutoring rówieśniczy jako narzędzie pracy w zróżnicowanej grupie.
Nauczyciele, pedagodzy, pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz szkolnych ośrodków wychowawczych.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
3 godziny.
Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 728 313 284 lub 606 710 016
lub e-mailowy: szkolenia@oficynamm.pl