Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych
Opis:
Zwiększenie umiejętności analitycznego myślenia uczniów poprzez integrację nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych.
Dlaczego warto?
- Nauczysz się umiejętności logicznego rozważania problemów, rozkładania ich na części składowe i znajdywania rozwiązań na podstawie danych.
- Poznasz znaczenie myślenia analitycznego oraz definicję i korzyści nauczania interdyscyplinarnego.
- Zapoznasz się z metodami interdyscyplinarnymi.
- Poznasz przykłady lekcji interdyscyplinarnych.
Program szkolenia:
- Zrozumienie myślenia analitycznego.
- Umiejętność logicznego rozważania problemów, rozkładania ich na części składowe i znajdywania rozwiązań na podstawie danych.
- Znaczenie myślenia analitycznego i przydatność w rozwiązywaniu problemów, podejmowaniu decyzji, nauce przedmiotów ścisłych i przyrodniczych, oraz w życiu codziennym.
- Interdyscyplinarne nauczanie, definicja oraz korzyści.
- Metody interdyscyplinarne.
- Praktyczne techniki nauczania.
- Przykłady lekcji interdyscyplinarnych.
Dla kogo?
Dla nauczycieli szkół i placówek oświaty.
Forma szkolenia:
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.