Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki związanej z rozpoznawaniem potrzeb rozwojowych dzieci jako elementu wstępnego do udzielania szeroko pojętej pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz zapewnienia w placówkach wszechstronnego rozwoju. Diagnozowanie i rozpoznawanie potrzeb w zakresie edukacji i wychowania jest decydujące w planowaniu ścieżki indywidualnego postępowania z dzieckiem, którego możliwości i predyspozycje determinują osiągnięcie sukcesu. Zatem skoordynowanie oddziaływanie skierowane na dziecko powinno być właściwie zaplanowane oraz monitorowane.
Placówki opiekuńcze i edukacyjne obarczone są obecnie obowiązkiem diagnozowania, planowania i zaspokajania wszelkich potrzeb dzieci związanych z szeroko pojętym rozwojem. Aby właściwie realizować to zadanie, warto wyposażyć się w wiedzę, która pozwoli na sprawne i zorganizowane realizowania tego zadania. W trakcie szkolenia zaprezentowane zostaną kluczowe elementy usprawniające ów proces oraz pozwalające sprawnie realizować zadanie rozpoznawania potrzeb rozwojowych dzieci.
Dla wychowawców i nauczycieli pragnących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie rozpoznawania potrzeb rozwojowych dzieci.
Uczestnicy wyposażeni zostaną w wiedzę dotyczącą sposobu budowania zasobów, które okażą się przydatne w indywidualizacji pracy z dzieckiem. Przedstawione zostaną też typowe i powtarzalne schematy wykorzystywane w pracy z wychowankami, które ułatwią planowanie i późniejszą realizację zaspokajania potrzeb rozwojowych. Uczestnicy otrzymają prezentację omawianą podczas szkolenia.
Pod numerem: 798 300 319 lub 61 653 64 30
lub e-mailowy: bok@oficynamm.pl