Realizacja treści nauczania w oparciu o nową podstawę programową
Opis:
Zmiana kierunków polityki oświatowej i założeń podstawy programowej na nowy rok szkolny jest wyzwaniem dla Dyrektorów i Nauczycieli. Najważniejsze wyzwania wynikają bowiem ze zmiany kierunków i założeń podstawy programowej na poszczególnych etapach edukacyjnych. Obowiązują nowe podstawy programowe i ramowe plany nauczania.
- Nauczysz się organizować pracę dydaktyczną w świetle nowej podstawy programowej, także z uwzględnieniem edukacji na odległość.
- Poznasz zadania szkoły/przedszkola oraz ramowe plany nauczania (zasady podziału na grupy, planowany wymiar godzin z poszczególnych przedmiotów).
- Dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać w pracy wskazówki metodyczne i rozwiązania dydaktyczne zaprezentowane na szkoleniu.
- Poznasz założenia, cele, zadania szkoły oraz kompetencje kluczowe niezbędne do realizacji nowej podstawy programowej.
- Uzyskasz wiedzę na temat tworzenia dokumentów opisujących działalność edukacyjną szkoły/przedszkola.
- Program nauczania i podstawa programowa w kontekście prawnym.
- Warunki oraz sposób realizacji podstawy programowej z uwzględnieniem edukacji zdalnej.
- Obowiązki nauczyciela i dyrektora w obszarze wdrażania i realizacji podstawy programowej.
- Metody i narzędzia wykorzystywane w obszarze monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej.
- Planowanie pracy nauczyciela: program, dobór materiałów dydaktycznych oraz ewaluacja efektów nauczania.
- Dokumentowanie działalności edukacyjnej szkoły.
Dla dyrektorów i nauczycieli szkół, przedszkoli.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
