Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam
Szkolenia zamknięte
Rola i zadania pracownika pierwszego kontaktu w DPS-ie
Zapraszamy do wypełnienia formularza, przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego dopasowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Opis:

Szkolenie pozwoli nabyć informacje na temat, formalnoprawnego zakotwiczenia roli i zadań pracownika pierwszego kontaktu. Zostaną również wykazane praktyczne zalety i walory pracy pracownika pierwszego kontaktu. Uczestnicy szkolenia poznają również odpowiedzi na pytania: kto może zostać pracownikiem pierwszego kontaktu? W jakim czasie pracownik pierwszego kontaktu powinien wykonywać swoje zadania? Czy może liczyć na wynagrodzenie za swoją pracę. Szkolenie pozwoli również na określenie zadań i roli pracownika pierwszego kontaktu w domu pomocy społecznej w kontekście przestrzegania praw mieszkańca. Jak również dbałości o podstawowe potrzeby mieszkańca, takie jak: poczucie bezpieczeństwa, godności i intymności mieszkańca DPS-u.
Dlaczego warto?
  • Poznasz rolę pracownika pierwszego kontaktu w zespole terapeutyczno-opiekuńczym. Jak dbać o współpracę, jak organizować spotkania zespołu, aby przynosiły rzeczywiste korzyści? Jak dokumentować prace zespołu? Jak powinien powstawać indywidualny plan wsparcia, i co to znaczy, że pracownik pierwszego kontaktu koordynuje działania wynikające z indywidualnego planu wsparcia?
  • W czasie szkolenia pojawią się również praktyczne przykłady działań, które mogą być realizowane w ramach indywidualnego planu wsparcia i koordynowane przez pracownika pierwszego kontaktu.
  1. Podstawy prawne funkcjonowania pracownika pierwszego kontaktu.
  2. Praktyczna ocena potrzeby powołania pracownika pierwszego kontaktu.
  3. Kto może zostać pracownikiem pierwszego kontaktu.
  4. Pracownik pierwszego kontaktu: mediatorem, rzecznikiem.
  5. Pracownik pierwszego kontaktu a prawa mieszkańca DPS.
  6. Zadania i rola pracownika pierwszego kontaktu w DPS.
  7. PPK a zespół opiekuńczo-pielęgnacyjny.
  8. PPK a pracownik ADAPTACYJNY.
Dla kogo?

Dla terapeutów, opiekunów, pracowników socjalnych i administracyjnych.

Kontakt:

Pod numerem:  798 300 319  lub 61 653 64 30

lub e-mailowy:   bok@oficynamm.pl