Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Protokół z zebrania  dla rodziców podsumowującego pracę dydaktyczno-wychowawczą w roku szkolnym ........ z dnia ...........

Gr. .... - ...-latki

Prowadzące: nauczycielki .............
Czas trwania: ..........

Porządek zebrania:

  1. Powitanie Rodziców dzieci ..-letnich i zaproszenie na poczęstunek.
  2. Sprawozdanie z osiągnięć edukacyjnych dzieci w odniesieniu do treści podstawy programowej, programu wiodącego i programów uzupełniających oraz rocznego planu pracy przedszkola. Wnioski i rekomendacje na przyszły rok.
  3. Krótkie podsumowanie obserwacji prowadzonych przez nauczyciela oraz rozdanie rodzicom informacji opisowej dotyczącej wiadomości i umiejętności dzieci, sporządzonej na podstawie obserwacji nauczycielek.
  4. Indywidualne osiągnięcia dzieci.
  5. Podsumowanie współpracy z rodzicami. Rozdanie najbardziej aktywnym i ofiarnym rodzicom dyplomów i odznak: "Przyjaciel przedszkola".
  6. Rozmowy indywidualne z rodzicami.
  7. Życzenia wakacyjne, podziękowanie za przybycie i pożegnanie.

 

Na zebraniu z dnia .....
obecnych było ..., co stanowi ....% rodziców dzieci ...-letnich

Ad. 1
Nauczycielki ...... powitały zgromadzonych rodziców.  Zaprosiły ich również na minipoczęstunek (kawa, herbata, ciastka).

Ad. 2
Nauczycielka ..........  przystąpiła do sprawozdania z osiągnięć edukacyjnych dzieci w odniesieniu do treści podstawy programowej, programu wiodącego ........... i programów uzupełniających ........... oraz rocznego planu pracy przedszkola. Podkreśliła, iż treści zawarte w podstawie programowej i poszczególnych programach oraz planie zostały zrealizowane.  Treści te przenikały się wzajemnie, uzupełniały merytorycznie. Były one dobierane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci, tak by każde mogło osiągnąć indywidualny sukces edukacyjny.

W obszarze edukacji społeczno-emocjonalnej dzieci potrafią:

  • .........., ..........., ...........,
  • .........., ..........., ...........,
  • .........., ..........., ...........,
  • .........., ..........., ...........,
  • .........., ..........., ...........,