Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
…………………………………………………….
(pieczęć przedszkola/szkoły/innej formy wychowania przedszkolnego)
INFORMACJA O GOTOWOŚCI DZIECKA
DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Imię (imiona) i nazwisko dziecka .......................................................................................................
Rok szkolny ..........................................................................................................................................
Forma wychowania przedszkolnego* ................................................................................................
Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
I. Opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego w obszarze:
1. Fizyczny obszar rozwoju dziecka:
1) mocne strony dziecka ............................................................................................................
2) zauważone trudności .............................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka .............................................
...................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
....................................................................................................................................................
2. Emocjonalny obszar rozwoju dziecka:
1) mocne strony dziecka ............................................................................................................
2) zauważone trudności .............................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka .............................................
....................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
....................................................................................................................................................
3. Społeczny obszar rozwoju dziecka:
1) mocne strony dziecka ............................................................................................................
2) zauważone trudności .............................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka .............................................
....................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
....................................................................................................................................................
4. Poznawczy obszar rozwoju dziecka:
1) mocne strony dziecka ............................................................................................................
2) zauważone trudności .............................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka .............................................
...................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
...................................................................................................................................................
II. Samodzielność, w tym umiejętności i wykonywanie czynności samoobsługowych:
1) mocne strony dziecka ............................................................................................................
2) zauważone trudności .............................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka .............................................
...................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
...................................................................................................................................................
III. Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania:
1) opis ........................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
2) podjęte lub potrzebne działania służące ich rozwijaniu ........................................................
...................................................................................................................................................
3) wskazówki dla rodziców .......................................................................................................
...................................................................................................................................................
IV. Dodatkowe spostrzeżenia o dziecku:
................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
...................................................... ...................................................................
(data i podpis nauczyciela) (pieczęć i podpis dyrektora/osoby kierującej inną
formą wychowania przedszkolnego)
*Wpisać odpowiednio: przedszkole, oddział przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego