Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

……………………………………………………. (pieczęć przedszkola/szkoły/innej formy wychowania przedszkolnego) INFORMACJA O GOTOWOŚCI DZIECKA DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ Imię (imiona) i nazwisko dziecka ....................................................................................................... Rok szkolny .......................................................................................................................................... Forma wychowania przedszkolnego* ................................................................................................ Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej I. Opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego w obszarze: 1. Fizyczny obszar rozwoju dziecka: 1) mocne strony dziecka ............................................................................................................ 2) zauważone trudności ............................................................................................................. 3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ............................................. ................................................................................................................................................... 4) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... .................................................................................................................................................... 2. Emocjonalny obszar rozwoju dziecka: 1) mocne strony dziecka ............................................................................................................ 2) zauważone trudności ............................................................................................................. 3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ............................................. .................................................................................................................................................... 4) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... .................................................................................................................................................... 3. Społeczny obszar rozwoju dziecka: 1) mocne strony dziecka ............................................................................................................ 2) zauważone trudności ............................................................................................................. 3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ............................................. .................................................................................................................................................... 4) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... .................................................................................................................................................... 4. Poznawczy obszar rozwoju dziecka: 1) mocne strony dziecka ............................................................................................................ 2) zauważone trudności ............................................................................................................. 3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ............................................. ................................................................................................................................................... 4) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... ................................................................................................................................................... II. Samodzielność, w tym umiejętności i wykonywanie czynności samoobsługowych: 1) mocne strony dziecka ............................................................................................................ 2) zauważone trudności ............................................................................................................. 3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ............................................. ................................................................................................................................................... 4) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... ................................................................................................................................................... III. Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania: 1) opis ........................................................................................................................................ .................................................................................................................................................... 2) podjęte lub potrzebne działania służące ich rozwijaniu ........................................................ ................................................................................................................................................... 3) wskazówki dla rodziców ....................................................................................................... ................................................................................................................................................... IV. Dodatkowe spostrzeżenia o dziecku: ................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................ ...................................................... ................................................................... (data i podpis nauczyciela) (pieczęć i podpis dyrektora/osoby kierującej inną formą wychowania przedszkolnego) *Wpisać odpowiednio: przedszkole, oddział przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego