Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

(nazwa przedszkola) (miejscowość i data) (ulica) (kod i miejsce siedziby) Rejonowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (adres) Opinia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dotycząca dziecka ubiegającego się o zindywidualizowaną ścieżkę realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego Imię i nazwisko ..................................................., urodzona/urodzony dnia .............................. w ............................................, zamieszkała/zamieszkały .........................................................., córka/syn ............................................, uczęszcza do grupy .................. Obserwacje poczynione podczas pracy z dzieckiem Zakres obserwacji Zajęcia indywidualne z dzieckiem Zajęcia prowadzone z grupą przedszkolną Wnioski Rozwój procesów poznawczych: spostrzegania, zapamiętywania, myślenia, uwagi itp. Mocne strony Trudności Komunikacja interpersonalna Mocne strony Trudności Motoryka wielka Mocne strony Trudności Sprawność manualna Mocne strony Trudności Rozwój emocjonalno- społeczny: reakcja na niepowodzenia, odraczanie trudnych emocji, rola grupowa odgrywana w zespole, łatwość nawiązywania relacji, umiejętność przestrzegania norm grupowych itp. Mocne strony Trudności W związku z prowadzonymi obserwacjami, które wskazują na to, że dziecko podczas prowadzonych z nim zajęć indywidualnych wykazuje/nie wykazuje większe skupienie uwagi, lepiej radzi sobie z niepowodzeniami, łatwiej przyswaja wiedzę, uważamy, że zindywidualizowana ścieżka realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego jest wskazana/niewskazana1. (podpis koordynatora działań wspierających) (podpis dyrektora)