Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
(nazwa przedszkola) (miejscowość i data)
(ulica)
(kod i miejsce siedziby)
Rejonowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
(adres)
Wniosek do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o przeprowadzenie diagnozy
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o diagnozę dziecka ................................................................, córki/syna .............................................., urodzonej/urodzonego dnia ........................................ w ...................................................., uczęszczającej/uczęszczającego do grupy ...................... Posłuży nam ona do weryfikacji powziętych przez nas działań.
W celu poprawy funkcjonowania dziecka w przedszkolu podjęte zostały następujące formy wsparcia:
1. W zakresie dostosowania wymagań, form i metod pracy podczas zajęć zastosowano wobec dziecka następujące działania:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
2. Aby pomóc dziecku w pokonaniu trudności, zastosowano następujące formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
Rodzaj zastosowanej formy wsparcia Wymiar godzin Czas udzielania Efekty i wnioski
Zajęcia rozwijające uzdolnienia
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Zajęcia logopedyczne
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
Inne zajęcia o charakterze terapeutycznym
Zindywidualizowana ścieżka realizacji rocznego przygotowania przedszkolnego
Działania podjęte w ramach współpracy z rodzicami:
1) .........................................................................,
2) ..........................................................................
Inne działania wspierające rozwój dziecka oraz wyrównujące deficyty
1) .........................................................................,
2) ..........................................................................
3. Obserwacje podjęte przez nauczycieli i specjalistów podczas zajęć:
Zakres obserwacji Zajęcia indywidualne z dzieckiem Zajęcia prowadzone z grupą przedszkolną
Rozwój procesów poznawczych: spostrzegania, zapamiętywania, myślenia, uwagi itp. Mocne
strony
Trudności
Komunikacja interpersonalna Mocne
strony
Trudności
Rozwój emocjonalno-społeczny: reakcja na niepowodzenia, odraczanie trudnych emocji, rola grupowa w zespole, łatwość nawiązywania relacji, umiejętność przestrzegania norm grupowych itp. Mocne
strony
Trudności
(podpis dyrektora)
(podpisy członków zespołu)