Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz 2. Efekty realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2024/2025 w zakresie wspierania dzieci w rozwijaniu ich aktywności fizycznej – analiza na podstawie arkuszy obserwacji rozwoju dziecka/arkuszy diagnozy gotowości szkolnej
(przykład)
Nauczyciele: Grupa wiekowa: pięciolatki
Obszar
(I, II, III lub IV) Wybrane efekty edukacyjne
(jakie umiejętności i sprawności były ćwiczone) Przykłady zrealizowanych zajęć edukacyjnych
(tematy zajęć zgodnie z wpisem do dziennika zajęć) Data realizacji Uwagi
(problemy wynikające z realizacji)
Obszar rozwoju fizycznego 4) komunikuje potrzebę ruchu, odpoczynku itp.,
5) uczestniczy w zabawach ruchowych, w tym rytmicznych, muzycznych, naśladowczych, z przyborami lub bez nich, wykonuje różne formy ruchu: bieżne, skoczne, z czworakowaniem, rzutne,
8) wykonuje podstawowe ćwiczenia kształtujące nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała 1. Zestawy ćwiczeń ruchowych, porannych (różnorodne formy ruchu).
2. Zestawy ćwiczeń gimnastycznych (różnorodne metody i formy zajęć rozwijających sprawność ruchową dzieci).
3. Jesienny turniej sportowy ..............
4. ........................................................ .............................. ..................................
Obszar rozwoju społecznego 5) przyjmuje, respektuje i tworzy zasady zabawy w grupie, współdziała z dziećmi w zabawie, np. ruchowej 1. Respektuję zasady w zabawach i grach sportowych (zajęcia otwarte)
2. .......................................................... ............................. ..................................