Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz 4. Kontrola wybranych warunków i sposobów realizacji podstawy programowej w roku szkolnym 2024/2025
Nauczyciele: Grupa wiekowa:
Tematyka kontroli realizacji podstawy programowej: diagnoza, obserwacja dzieci i twórcza organizacja przestrzeni rozwoju dziecka, wykorzystywanie w zabawach i doświadczeniach przedszkolnych potencjału dzieci oraz zaciekawienie ich elementami otoczenia.
Termin monitoringu: tydzień od ............. do ............., miesiąc ......................................
Kategoria poddana analizie Zajęcia kierowane Czas spożywania posiłków Czas/charakter odpoczynku Czynności samoobsługowe Uroczystości przedszkolne Wycieczki Zabawy
Organizacja obserwacji dzieci i warunki diagnozy
Stosowane przez nauczyciela sposoby twórczej organizacji przestrzeni rozwoju dziecka
Umożliwianie dzieciom nabywania doświadczeń przedszkolnych – stosowane zasady wykorzystywania w zabawach potencjału dzieci
Stosowne przez nauczyciela metody i sposoby zaciekawienia dzieci elementami otoczenia