Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz 5. Przebieg procesów kształcenia i wychowania w roku szkolnym 2024/2025 – analiza własna pracy nauczyciela
Nauczyciel: Grupa wiekowa:
Kategorie poddane analizie TAK NIE Przykłady, daty realizacji
Prowadzenie obserwacji pedagogicznych/Prowadzenie zajęć otwartych dla innych nauczycieli
Dokumentowanie obserwacji
Informowanie rodziców o postępach w rozwoju dziecka
Sporządzenie „Diagnozy dojrzałości szkolnej”/Informacji gotowości do podjęcia zadań szkolnych
Zapoznanie rodziców z podstawą programową
Organizowanie/współorganizowanie pomocy psychologiczno pedagogicznej dla dzieci
Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających uzdolnienia dzieci (np. zajęcia rytmiki, gimnastyka, w tym ćwiczenia zapobiegające wadom postawy)
Realizacja dodatkowych zadań przydzielonych przez dyrektora
Organizacja uroczystości, przygotowanie dzieci do konkursów
Aranżacja przestrzeni edukacyjnej umożliwiająca:
• aktywność wychowanków (kąciki stałe i czasowe),
• korzystanie z zabawek i pomocy dydaktycznych,
• odpoczynek/relaks,
• łatwe funkcjonowanie dzieciom z SPE,
• kulturalne spożywanie posiłków i edukację zdrowotną,
• podejmowanie prac porządkowych