Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Protokół z obserwacji
(wzór)
Data obserwacji: .......................
Cel obserwacji: .............................................................................................................................
(obserwowana umiejętność)
Imię i nazwisko nauczyciela: .......................................................................................................
Przedmiot/klasa/grupa: .................................................................................................................
Temat zajęć: .................................................................................................................................
Cele ogólne zajęć:
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cele szczegółowe, operacyjne
Dydaktyczne:
Uczeń wie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....
Uczeń potrafi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Uczeń rozumie: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wychowawcze:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Uczeń potrafi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Uczeń rozumie: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Formy pracy z uczniami: ..............................................................................................................
Metody pracy z uczniami (w tym aktywizujące):
–
–
–
Pomoce dydaktyczne (w tym audiowizualne):
–
–
–
Literatura:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Tok zajęć:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Imię i nazwisko obserwującego, funkcja: ....................................................................................
Wyniki obserwacji
Lp. Obserwowane zachowania, umiejętności, zdobyta wiedza uczniów Spostrzeżenia nauczyciela Spostrzeżenia obserwującego
Umiejętności, wiedza Umiejętności, wiedza
Zdobyte, utrwalone Opanowane częściowo Nieopanowane w stopniu zadowalającym Zdobyte, utrwalone Opanowane częściowo Nieopanowane w stopniu zadowalającym
Spostrzeżenia i uwagi nauczyciela obserwowanego:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Spostrzeżenia i uwagi obserwującego:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uwagi co do dalszych działań nauczyciela, ustalone wspólnie z obserwującym zajęcia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Mocne strony uczniów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Słabe strony uczniów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Mocne strony nauczyciela (mające wpływ na rozwój umiejętności ucznia):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Predyspozycje, wiedza i umiejętności nauczyciela wymagające doskonalenia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Data odbycia rozmowy poobserwacyjnej: ...................................................................................
............................................... ....................................................
(podpis nauczyciela) (podpis osoby obserwującej)