Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
Metryczka dziecka
Imię i nazwisko
Wiek / data urodzenia
Klasa
Imię i nazwisko nauczyciela (wychowawcy)
Orzeczenie wydane
z uwagi na
Opinia wydana z uwagi na
Okres, na jaki zostało wydane orzeczenie
Okres, na jaki została wydana opinia
Charakterystyka rodziny i funkcjonowania dziecka w rodzinie, sfery rozwoju dziecka Treść informacji
(z uwzględnieniem mocnych i słabych stron dziecka) Źródło informacji
np. wywiad (z kim), wytwory ucznia, obserwacja (kogo), analiza dokumentów
Sytuacja rodzinna dziecka
Rozwój fizyczny (z uwzględnieniem motoryki dużej i małej)
Rozwój sensoryczny (słuch, wzrok)
Rozwój mowy
Rozwój psychiczny
Rozwój emocjonalny
Rozwój społeczny
Inne ważne spostrzeżenia
Podsumowanie Mocne strony ucznia (w tym: predyspozycje, zainteresowania, uzdolnienia): Słabe strony ucznia (w tym ich przyczyny, bariery i ograniczenia utrudniające jego funkcjonowanie w roli ucznia):
Potrzeby rozwojowe ucznia: Potrzeby edukacyjne ucznia:
Wsparcie (dziecka, rodziców) Zakres wsparcia: Charakter wsparcia:
Wnioski do pracy z dzieckiem (rodzicami)
Wnioski z realizacji programu (w przypadku okresowej oceny IPET-u)
Data obecnego spotkania:
……………………………………… Data kolejnego spotkania / sala / godzina:
………………… / ……… / ……………
Podpisy członków zespołu:
………………………………………
………………………………………
……………………………………… Uwagi członków zespołu: