Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
1. Imię i nazwisko dziecka: ........................................................................................................
2. Sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na:
1) poprawę funkcjonowania dziecka: ...................................................................................
..........................................................................................................................................,
2) wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym: ....................................................
..........................................................................................................................................,
3) przygotowanie do nauki w szkole: ...................................................................................
..........................................................................................................................................,
4) eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym: .............................
...........................................................................................................................................
3. Ustalone zasady dotyczące wsparcia rodziny dziecka w zakresie realizacji programu: .................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
4. Zakres współpracy z innymi podmiotami : ...........................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
5. Ustalony sposób oceny postępów dziecka: ............................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................