Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
(imię i nazwisko wnioskodawcy) (miejscowość, data)
(adres i numer telefonu wnioskodawcy)
Pani/Pan
Dyrektor Szkoły
Na podstawie § 24 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2019 r. poz. 1700 ze zm.) proszę o wydanie duplikatu świadectwa wydanego przez Szkołę …………………………………………………………… w roku …………………………….
na rzecz:
……….………………………………………………………………………………….………
(imię i nazwisko wnioskodawcy, którego dotyczy świadectwo)
urodzona/urodzony ........................................ w .........................................................................
Do szkoły uczęszczałam/uczęszczałem w latach od .............................. do ................................
Wnioskuję o wydanie duplikatu z powodu utraty oryginału.
Jednocześnie oświadczam, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 2016 r.) zapoznałam/zapoznałem* się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z przysługującym prawem dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również oświadczam, że podanie tych danych było dobrowolne.
…………………………………
(podpisy wnioskodawcy)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
1. Informacje dotyczące administratora danych osobowych: Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła ……………….... Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres: ……………………….…..,
b) poprzez e-mail: ………………………………,
c) telefonicznie: ………………………………....
2. Inspektor ochrony danych:
Szkoła wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Mogą się Państwo z nim skontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres: …………………………..,
b) poprzez e-mail: ………………………………,
c) telefonicznie: …………………………………
3. Cel i podstawy przetwarzania:
Państwa dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego promocyjnego.
Państwa zgoda wyrażona poprzez złożenie wniosku oraz wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z następujących przepisów prawa:
a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.),
b) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2019 r. poz. 1700 ze zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych:
Państwa dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim.
5. Okres przechowywania danych:
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe przez okres pięciu lat (od 1 stycznia następnego roku po ostatecznym załatwieniu sprawy).
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
e) prawo do przenoszenia danych pomiędzy różnymi administratorami,
f) prawo do niepodlegania wyłącznie zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
g) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku naruszenia zasad przetwarzania Państwa danych osobowych: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
7. Prawo cofnięcia zgody:
Przysługuje Państwu prawo wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem.
8. Informacje o wymogu podania danych: Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i wydania duplikatu.