Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz szkolny samooceny dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w …………………………… za rok szkolny 2021/2022
I. Dane ogólne:
Imię i nazwisko: …………………………………………………
Wykształcenie: ……………………………………………………
Specjalność: ………………………………………………………
Stopień awansu zawodowego: ……………………………………
Staż pracy: …………………………………………………………
Staż na stanowisku dyrektora poradni: ……………………………
II. Formy doskonalenia zawodowego i dodatkowe kwalifikacje uzyskane w roku szkolnym 2021/2022:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
III. Szkolenia prowadzone dla innych nauczycieli, publikacje, przygotowanie i organizacja szkoleń dla pracowników i nauczycieli poradni:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
IV. Zadania wykonywane na rzecz:
• organizacji i poprawy warunków pracy w poradni:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
• sprawowanego nadzoru pedagogicznego, kontroli KO i innych:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
• współpracy z innymi poradniami, uczelniami wyższymi, zakładami kształcenia nauczycieli oraz ze szkołami:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
• reprezentowania poradni na zewnątrz, spotkania dyrektorów i inne:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
• działania innowacyjne, realizacja innowacji pedagogicznych i innych:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
• stwarzania warunków do działalności wolontariuszy, stowarzyszeń i innych organizacji:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
V. Nagrody, wyróżnienia sukcesy:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
VI. Trudności, niepowodzenia:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
VII. Działania na rzecz promocji poradni, organizacja jej pracy, działalność na rzecz środowiska lokalnego:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
VIII. Wnioski do pracy w kolejnym roku szkolnym:
………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….
……………………………………
(data i podpis dyrektora)