Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Kontrola realizacji zadań programu wychowawczo-profilaktycznego w zakresie wsparcia w związki z sytuacją kryzysową wywołaną pandemią COVID-19
Podstawa prawna:
• Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.),
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198),
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1551 ze zm.),
• Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 1618).
Metryczka:
Data kontroli .....................................................................................................................................................................
Imię i nazwisko kontrolowanego ...............................................................................................................................
Nauczany przedmiot ......................................................................................................................................................
Klasa ...................................................................................................................................................................................
Cele kontroli:
• realizacja treści programu wychowawczo-profilaktycznego,
• uwzględnienie w działaniach wychowawczych wsparcia psychoprofilaktycznego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią i chorobami zakaźnymi.
Rodzaj kontrolowanej dokumentacji: dzienniki zajęć.
Obszary kontroli Potwierdzenie w dokumentacji
Uwagi, wyjaśnienie, uzasadnienie
Tak Nie
Program wychowawczo-profilaktyczny zawiera treści związane z aktualną sytuacją pandemii, wywołanej Covid-19
Wychowawca przeprowadził zajęcia podczas których realizował treści programu wychowawczo-profilaktycznego, zawierające przykłady działań profilaktycznych w zakresie ochrony zdrowia i życia przed chorobami zakaźnymi i pandemią Covid-19
Wychowawca zdiagnozował potrzeby uczniów w zakresie wsparcia psychoprofilaktycznego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią i chorobami zakaźnymi
Podczas zajęć z wychowawcą zaproszono specjalistę, celem wsparcia w sytuacji kryzysowej
Wykorzystano materiały dydaktyczne, które wskazują konieczność dbałości o własne zdrowie i życie (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”)
Uczniowie posiadają wiedzę na temat profilaktyki szczepień i ochrony przed zarażeniem Covid-19
Wychowawca konsultował własne działania w ramach wsparcia uczniów w czasie pandemii ze specjalistami (pedagogiem, psychologiem, terapeutą)
Uczniowie wskazywali potrzebę wsparcia w czasie pandemii (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”)
Rodzice uczniów zgłaszali potrzebę pomocy i wsparcia dla ich dzieci w czasie pandemii (proszę podać przykłady udzielanej pomocy w kolumnie „Uwagi”)
Wnioski, rekomendacje i zalecenia do dalszej pracy:
Opinia nauczyciela wychowawcy o przeprowadzonych zajęciach i udzielanym wsparciu uczniom w czasie pandemii:
Termin realizacji zaleceń pokontrolnych:
(data i podpis nauczyciela kontrolowanego) (podpis osoby kontrolującej)