Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Kontrola realizacji zadań programu wychowawczo-profilaktycznego w zakresie wsparcia w związki z sytuacją kryzysową wywołaną pandemią COVID-19 Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1551 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 1618). Metryczka: Data kontroli ..................................................................................................................................................................... Imię i nazwisko kontrolowanego ............................................................................................................................... Nauczany przedmiot ...................................................................................................................................................... Klasa ................................................................................................................................................................................... Cele kontroli: • realizacja treści programu wychowawczo-profilaktycznego, • uwzględnienie w działaniach wychowawczych wsparcia psychoprofilaktycznego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią i chorobami zakaźnymi. Rodzaj kontrolowanej dokumentacji: dzienniki zajęć. Obszary kontroli Potwierdzenie w dokumentacji Uwagi, wyjaśnienie, uzasadnienie Tak Nie Program wychowawczo-profilaktyczny zawiera treści związane z aktualną sytuacją pandemii, wywołanej Covid-19 Wychowawca przeprowadził zajęcia podczas których realizował treści programu wychowawczo-profilaktycznego, zawierające przykłady działań profilaktycznych w zakresie ochrony zdrowia i życia przed chorobami zakaźnymi i pandemią Covid-19 Wychowawca zdiagnozował potrzeby uczniów w zakresie wsparcia psychoprofilaktycznego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią i chorobami zakaźnymi Podczas zajęć z wychowawcą zaproszono specjalistę, celem wsparcia w sytuacji kryzysowej Wykorzystano materiały dydaktyczne, które wskazują konieczność dbałości o własne zdrowie i życie (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Uczniowie posiadają wiedzę na temat profilaktyki szczepień i ochrony przed zarażeniem Covid-19 Wychowawca konsultował własne działania w ramach wsparcia uczniów w czasie pandemii ze specjalistami (pedagogiem, psychologiem, terapeutą) Uczniowie wskazywali potrzebę wsparcia w czasie pandemii (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Rodzice uczniów zgłaszali potrzebę pomocy i wsparcia dla ich dzieci w czasie pandemii (proszę podać przykłady udzielanej pomocy w kolumnie „Uwagi”) Wnioski, rekomendacje i zalecenia do dalszej pracy: Opinia nauczyciela wychowawcy o przeprowadzonych zajęciach i udzielanym wsparciu uczniom w czasie pandemii: Termin realizacji zaleceń pokontrolnych: (data i podpis nauczyciela kontrolowanego) (podpis osoby kontrolującej)