Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Kontrola kształtowania i respektowania właściwych postaw, zaangażowania społecznego i dbałości o zdrowie uczniów Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1551 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 1618). Metryczka: Data kontroli ..................................................................................................................................................................... Imię i nazwisko kontrolowanego ............................................................................................................................... Nauczany przedmiot ...................................................................................................................................................... Klasa ................................................................................................................................................................................... Cele kontroli: • sposoby kształtowania właściwych postaw szlachetności, zaangażowania społecznego i dbałości o zdrowie, • realizacja treści programu wychowawczo-profilaktycznego w zakresie wrażliwości na prawdę i piękno. Obszary kontroli Potwierdzenie w dokumentacji Uwagi, wyjaśnienie, uzasadnienie Tak Nie Nauczyciele w bieżącej pracy z uczniami kształtują postawy szlachetności, zaangażowania społecznego i dbałości o zdrowie na wszystkich zajęciach (dydaktycznych i wychowawczych) Wychowawcy i nauczyciele współpracują w zakresie respektowania właściwych norm społecznych (zwrócenie uwagi na przestrzeganie zasad funkcjonowania szkoły w czasie pandemii, przestrzeganie higieny i bezpieczeństwa – mycie i dezynfekcja rąk, noszenie maseczek) Współpraca pedagoga szkolnego z wychowawcami w zakresie kształtowania postaw szlachetności: organizacja wspólnych przedsięwzięć, teatrów profilaktycznych, konkursów, wystaw itp. Realizacja zadań wynikających z programu wychowawczo-profilaktycznego dotyczących wrażliwości na prawdę i dobro (proszę podać przykłady podjętych działań w kolumnie „Uwagi”) Przykłady tematów zajęć z wychowawcą realizujących kierunki polityki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Przykłady tematów zajęć z wychowawcą realizujących treści w zakresie dbałości o zdrowie swoje i innych (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Przykłady podjętych działań w zakresie integracji zespołu klasowego, szczególnie po powrocie do szkoły po czasie zdalnego nauczania (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Przykłady działań wychowawcy w zakresie kształtowania norm społecznych (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Wnioski, rekomendacje i zalecenia do dalszej pracy: Opinia nauczycieli i wychowawców w zakresie kształtowania właściwych postaw szlachetności, zaangażowania społecznego i dbałości o zdrowie, realizacja treści programu wychowawczo-profilaktycznego w zakresie wrażliwości na prawdę i piękno: Termin realizacji zaleceń pokontrolnych: (data i podpis nauczyciela kontrolowanego) (podpis osoby kontrolującej)