Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Kontrola współpracy nauczycieli w organizowaniu, realizowaniu i modyfikowaniu procesów edukacyjnych Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198), • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1551 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 1618). Metryczka: Data kontroli ..................................................................................................................................................................... Imię i nazwisko kontrolowanego ............................................................................................................................... Nauczany przedmiot ...................................................................................................................................................... Klasa ................................................................................................................................................................................... Cele kontroli: • systematyczność i poprawność prowadzonej dokumentacji zajęć szkolnych, pozalekcyjnych i innych. • współpraca zespołów nauczycielskich, • zasadność podejmowanych działań i ich wpływ na procesy edukacyjne, • organizowanie i modyfikowanie działań. Rodzaj kontrolowanej dokumentacji: dzienniki zajęć, protokoły spotkań zespołów nauczycielskich, inna dokumentacja. Obszary kontroli Potwierdzenie w dokumentacji Uwagi, wyjaśnienie, uzasadnienie Tak Nie Nauczyciel współpracuje w zespole przedmiotowym lub wychowawczym nauczycieli. Nauczyciele wspólnie planują i organizują procesy edukacyjne (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Procesy edukacyjne podlegają modyfikacji w ramach analizy ich skuteczności (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Nauczyciele wspólnie rozwiązują problemy, szukają rozwiązań (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Nauczyciele wspólnie analizują efekty własnej pracy, dążą do poprawy jakości nauczania (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Wspólnie opracowują kalendarz uroczystości i imprez, dokonują wyboru najbardziej wartościowych działań Wychowawcy i nauczyciele realizują kierunki polityki oświatowej państwa (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Nauczyciele realizują kompetencje kluczowe w procesie edukacyjnym (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Nauczyciele dzielą się wiedzą i umiejętnościami z innymi (proszę podać przykłady w kolumnie „Uwagi”) Wnioski, rekomendacje i zalecenia do dalszej pracy: Opinia nauczyciela na temat efektów współpracy w zespołach nauczycielskich: Termin realizacji zaleceń pokontrolnych: (data i podpis nauczyciela kontrolowanego) (podpis osoby kontrolującej)