Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz samooceny dyrektora poradni psychologiczno-pedagogicznej za I półrocze roku szkolnego 2021/2022 I. Informacje ogólne: Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………… Stopień awansu zawodowego: ………………………………………………………………… Staż pracy: ……………………………………………………………………………………… Staż pracy na stanowisku dyrektora: …………………………………………………………… Wykształcenie: ………………………………………………………………………………… Miejsce pracy: ………………………………………………………………………………… II. Formy doskonalenia zawodowego i dodatkowe kwalifikacje uzyskane w I półroczu roku szkolnego 2021/2022: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… III. Szkolenia, publikacje, dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami, z innymi dyrektorami: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… IV. Zadania w zakresie pełnionego nadzoru pedagogicznego: (opracowanie planu nadzoru i sprawozdania z nadzoru, obserwacje, kontrole, wspomaganie, współpraca z radą poradni) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… V. Współpraca z instytucjami, organami zewnętrznymi: (organ prowadzący, organ nadzoru pedagogicznego, inne poradnie, wyższe uczelnie, szkoły, wolontariat itp.) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… VI. Zadania podejmowane na rzecz promocji poradni, wzbogacania warsztatu pracy oraz dbałości o wyposażenie i stan pomieszczeń poradni: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… VII. Działania na rzecz środowiska lokalnego: (włączanie się w wydarzenia środowiskowe, udział w życiu lokalnej społeczności, reprezentowanie poradni na zewnątrz): …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… VIII. Nagrody, wyróżnienia, podziękowania, gratulacje, inne osiągnięcia: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… IX. Wnioski wynikające z pełnionych obowiązków dyrektora poradni, z pełnionego nadzoru pedagogicznego: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………… ……………………………………… (miejscowość, data) (podpis Dyrektora Poradni)