Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz samooceny dyrektora poradni psychologiczno-pedagogicznej
za I półrocze roku szkolnego 2021/2022
I. Informacje ogólne:
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………………
Stopień awansu zawodowego: …………………………………………………………………
Staż pracy: ………………………………………………………………………………………
Staż pracy na stanowisku dyrektora: ……………………………………………………………
Wykształcenie: …………………………………………………………………………………
Miejsce pracy: …………………………………………………………………………………
II. Formy doskonalenia zawodowego i dodatkowe kwalifikacje uzyskane w I półroczu roku szkolnego 2021/2022:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
III. Szkolenia, publikacje, dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami, z innymi dyrektorami:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
IV. Zadania w zakresie pełnionego nadzoru pedagogicznego:
(opracowanie planu nadzoru i sprawozdania z nadzoru, obserwacje, kontrole, wspomaganie, współpraca z radą poradni)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
V. Współpraca z instytucjami, organami zewnętrznymi:
(organ prowadzący, organ nadzoru pedagogicznego, inne poradnie, wyższe uczelnie, szkoły, wolontariat itp.)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
VI. Zadania podejmowane na rzecz promocji poradni, wzbogacania warsztatu pracy oraz dbałości o wyposażenie i stan pomieszczeń poradni:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
VII. Działania na rzecz środowiska lokalnego:
(włączanie się w wydarzenia środowiskowe, udział w życiu lokalnej społeczności, reprezentowanie poradni na zewnątrz):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
VIII. Nagrody, wyróżnienia, podziękowania, gratulacje, inne osiągnięcia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
IX. Wnioski wynikające z pełnionych obowiązków dyrektora poradni, z pełnionego nadzoru pedagogicznego:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………… ………………………………………
(miejscowość, data) (podpis Dyrektora Poradni)