Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
(miejscowość, data)
(nazwa i adres szkoły)
(nazwa i wydział sądu)
(adres)
Wniosek o wgląd w sytuację ucznia przejawiającego zachowania dysfunkcyjne
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wgląd w sytuację ucznia:
Imię i nazwisko:
Data urodzenia:
Klasa:
Adres zamieszkania:
Imiona i nazwiska rodziców:
Sytuacja rodzinna ucznia:
1) status prawny rodziny ucznia (pełna, samotny rodzic, konkubinat tworzony przez rodziców dziecka, samotny rodzic w nowym związku): .................................................
...........................................................................................................................................
2) liczba i wiek rodzeństwa: .................................................................................................
3) status ekonomiczny rodziny, sposób wykorzystania posiadanych zasobów: ..................
...........................................................................................................................................
4) obserwowane relacje w rodzinie: .....................................................................................
...........................................................................................................................................
5) zachowania destruktywne reprezentowane przez członków rodziny, przemoc, uzależnienia: .....................................................................................................................
...........................................................................................................................................
Sytuacja ucznia – edukacja i wychowanie:
1) stopień realizacji obowiązku szkolnego, w tym nieuzasadniona absencja: .....................
...........................................................................................................................................
2) stopień reagowania i podporządkowania się poleceniom pracowników szkoły, rodziców: ..........................................................................................................................
3) przygotowanie do zajęć lekcyjnych: ................................................................................
4) stopień postępów w ramach edukacji: ..............................................................................
5) relacje w grupie rówieśniczej: ..........................................................................................
6) odgrywana rola grupowa w zespole rówieśniczym: ........................................................
...........................................................................................................................................
7) rozwój intelektualny ucznia, stopień realizacji podstawy programowej: .......................
...........................................................................................................................................
Niepokojące sygnały w ramach edukacji i wychowania:
1) stosowanie przemocy psychicznej, fizycznej, werbalnej wobec rówieśników, pracowników szkoły, rodziców: ..............................................................................
...........................................................................................................................................
2) podważanie autorytetów: ..................................................................................................
...........................................................................................................................................
3) brak przestrzegania norm grupowych: .............................................................................
...........................................................................................................................................
4) przynależność do grup o charakterze przestępczym: .......................................................
...........................................................................................................................................
5) czyny karalne, kradzieże, wymuszenia, rozboje: .............................................................
...........................................................................................................................................
6) przejawy uzależnień: ........................................................................................................
...........................................................................................................................................
7) przejawy innych zachowań dysfunkcyjnych: ...................................................................
...........................................................................................................................................
Dotychczas podjęte przez przedszkole środki w celu poprawy sytuacji ucznia i przeciwdziałania zachowaniom destruktywnym:
1) stopień nawiązania kontaktu z placówkami pomocowymi, służbą zdrowia, fundacjami, organami ścigania: ...........................................................................................................
...........................................................................................................................................
2) uczestnictwo ucznia w zajęciach o charakterze wyrównawczym, kompensacyjnym i profilaktycznym: ..............................................................................................................
...........................................................................................................................................
3) kontakt z rodzicami, wykorzystanie kontraktu w pracy wychowawczej: ........................
...........................................................................................................................................
(podpis wychowawcy) (podpis dyrektora) (podpis pedagoga)