Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Załącznik nr ...........
Protokół z inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania
Przeprowadzonej w dniu .................... w Szkole ................................................................ przez komisję w składzie:
1) ...........................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
2) ...........................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
3) ...........................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
w obecności osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami ścisłego zarachowania, Pani/Pana
.......................................................................................................................................................
Inwentaryzację przeprowadzono:
1) z powodu zmiany osoby odpowiedzialnej za ewidencję druków ścisłego zarachowania,
2) z powodu zaginięcia/zagubienia/kradzieży druków ścisłego zarachowania,
3) na zarządzenie dyrektora szkoły,
4) na podstawie § ........ regulaminu.
W toku inwentaryzacji spisano następujące druki:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
4) ...........................................................................................................................................
5) ...........................................................................................................................................
6) ...........................................................................................................................................
W toku inwentaryzacji stwierdzono różnice pomiędzy stanem faktycznym a stanem ewidencyjnym w odniesieniu do następujących druków:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
4) ...........................................................................................................................................
5) ...........................................................................................................................................
6) ...........................................................................................................................................
W związku ze stwierdzonymi uchybieniami wyznaczono .......-dniowy termin na usunięcie uchybień.
Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
1) ...............................................................................................................
(podpis osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami ścisłego zarachowania)
Podpisy osób uczestniczących w inwentaryzacji:
1) ...............................................................................................................
2) ...............................................................................................................
3) ...............................................................................................................