Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Załącznik nr ........... Protokół z inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania Przeprowadzonej w dniu .................... w Szkole ................................................................ przez komisję w składzie: 1) ........................................................................................................................................... (imię i nazwisko) 2) ........................................................................................................................................... (imię i nazwisko) 3) ........................................................................................................................................... (imię i nazwisko) w obecności osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami ścisłego zarachowania, Pani/Pana ....................................................................................................................................................... Inwentaryzację przeprowadzono: 1) z powodu zmiany osoby odpowiedzialnej za ewidencję druków ścisłego zarachowania, 2) z powodu zaginięcia/zagubienia/kradzieży druków ścisłego zarachowania, 3) na zarządzenie dyrektora szkoły, 4) na podstawie § ........ regulaminu. W toku inwentaryzacji spisano następujące druki: 1) ........................................................................................................................................... 2) ........................................................................................................................................... 3) ........................................................................................................................................... 4) ........................................................................................................................................... 5) ........................................................................................................................................... 6) ........................................................................................................................................... W toku inwentaryzacji stwierdzono różnice pomiędzy stanem faktycznym a stanem ewidencyjnym w odniesieniu do następujących druków: 1) ........................................................................................................................................... 2) ........................................................................................................................................... 3) ........................................................................................................................................... 4) ........................................................................................................................................... 5) ........................................................................................................................................... 6) ........................................................................................................................................... W związku ze stwierdzonymi uchybieniami wyznaczono .......-dniowy termin na usunięcie uchybień. Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. 1) ............................................................................................................... (podpis osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami ścisłego zarachowania) Podpisy osób uczestniczących w inwentaryzacji: 1) ............................................................................................................... 2) ............................................................................................................... 3) ...............................................................................................................