Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (wzór) Imię i nazwisko ucznia: ……………………………………... Data urodzenia: ……………………………………………… Klasa: …………………………………………………………. Rok szkolny: ………………………………………………….. Przyczyna wydania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego: (niepotrzebne skreślić) • uczeń niedowidzący, • uczeń niedosłyszący, • uczeń z problemami w poruszaniu się w tym z afazją, • uczeń niepełnosprawny umysłowo, • uczeń z autyzmem w tym z zespołem Aspergera, • uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną, • uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym, • uczeń niedostosowany społecznie. Obszar Mocne strony Słabe strony Wnioski do pracy Sytuacja rodzinna mająca wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole, zaspokojenie jego podstawowych potrzeb, udzielane wsparcie Sytuacja zdrowotna ucznia i potrzeby z niej wynikające, przyjmowane leki i ich wpływ na funkcjonowanie w szkole Sposób funkcjonowania w grupie rówieśniczej, sprawność w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami, wyrażania i werbalizowania emocji, rola grupowa odgrywana w zespole klasowym Poziom uspołecznienia, podejmowanie działań na rzecz innych Sprawność funkcjonowania poznawczego (pamięć, myślenie, sprawność analizatorów, psychomotoryka, integracja sensoryczna) Sprawność w zakresie komunikacji interpersonalnej z rówieśnikami oraz osobami dorosłymi Sprawności w zakresie motoryki wielkiej oraz możliwości grafomotorycznych Motywacja wewnętrzna oraz zewnętrzna ukierunkowana na podejmowanie działań związanych z nauką Szczególne uzdolnienia i predyspozycje ucznia Problemy edukacyjne oraz wychowawcze wynikające z lockdownu oraz nauczania zdalnego ………………………… ………………………… ……………………. (podpisy członków zespołu) (podpisy przedstawicieli poradni) (podpisy rodziców)