Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia
(wzór)
Imię i nazwisko ucznia: ……………………………………...
Data urodzenia: ………………………………………………
Klasa: ………………………………………………………….
Rok szkolny: …………………………………………………..
Przyczyna wydania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego:
(niepotrzebne skreślić)
• uczeń niedowidzący,
• uczeń niedosłyszący,
• uczeń z problemami w poruszaniu się w tym z afazją,
• uczeń niepełnosprawny umysłowo,
• uczeń z autyzmem w tym z zespołem Aspergera,
• uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną,
• uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym,
• uczeń niedostosowany społecznie.
Obszar Mocne strony Słabe strony Wnioski do pracy
Sytuacja rodzinna mająca wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole, zaspokojenie jego podstawowych potrzeb, udzielane wsparcie
Sytuacja zdrowotna ucznia i potrzeby z niej wynikające, przyjmowane leki i ich wpływ na funkcjonowanie w szkole
Sposób funkcjonowania w grupie rówieśniczej, sprawność w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami, wyrażania i werbalizowania emocji, rola grupowa odgrywana w zespole klasowym
Poziom uspołecznienia, podejmowanie działań na rzecz innych
Sprawność funkcjonowania poznawczego (pamięć, myślenie, sprawność analizatorów, psychomotoryka, integracja sensoryczna)
Sprawność w zakresie komunikacji interpersonalnej z rówieśnikami oraz osobami dorosłymi
Sprawności w zakresie motoryki wielkiej oraz możliwości grafomotorycznych
Motywacja wewnętrzna oraz zewnętrzna ukierunkowana na podejmowanie działań związanych z nauką
Szczególne uzdolnienia i predyspozycje ucznia
Problemy edukacyjne oraz wychowawcze wynikające z lockdownu oraz nauczania zdalnego
………………………… ………………………… …………………….
(podpisy członków zespołu) (podpisy przedstawicieli poradni) (podpisy rodziców)