Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny – wzór (dotyczy okresu, na jaki wydano orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) 1. Imię i nazwisko ucznia 2. Nazwa szkoły 3. Klasa 4. Rok szkolny Okres udzielania pomocy 5. Zakres i sposób dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia (przy zastosowaniu odpowiednich metod i form pracy z uczniem) 6. Wprowadzone modyfikacje, data modyfikacji 7. Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem: • o charakterze rewalidacyjnym (dla ucznia niepełnosprawnego) • o charakterze resocjalizacyjnym (dla ucznia niedostosowanego społecznie) • o charakterze socjoterapeutycznym (dla ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym) 8. Rodzaj zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów ukierunkowanych na poprawę komunikowania się ucznia z otoczeniem z użyciem wspomagających i alternatywnych metod komunikacji (AAC), …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….... 9. Rodzaj zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania ucznia w środowisku rówieśniczym …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….... 10. Formy i metody pracy z uczniem 11. Formy, okres udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wymiar godzin – ustala dyrektor Zajęcia specjalistyczne Forma Okres Wymiar godzin 12. Działania wspierające rodziców ucznia oraz zakres współpracy z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, w tym poradniami specjalistycznymi, placówkami doskonalenia nauczycieli, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży 13. Zajęcia rewalidacyjne, resocjalizacyjne, socjoterapeutyczne odpowiednie ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne ucznia 14. Zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami w realizacji zadań wynikających z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, przygotowania uczniów do samodzielności w życiu dorosłym, zapewnienia odpowiednich ze względu na potrzeby uczniów warunków do nauki, sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych, realizacji zadań specjalistycznych oraz innych zajęć odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów Data i podpis koordynatora zespołu Podpisy członków zespołu , dnia