Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz samooceny nauczyciela do oceny pracy Imię i nazwisko…………………………………………………………………………………. Data i miejsce urodzenia………………………………………………………….…………….. Miejsce zatrudnienia i zajmowane stanowisko………………………………….……………… Staż pracy……………………………………………………….………………………………. Pełnione funkcje (w ciągu ostatnich pięciu lat pracy)…………………….…………………..... …………………………………………………………………………………...……………… Stopień awansu zawodowego………………………………..………………….……………… Data ostatniej oceny pracy / oceny dorobku zawodowego……………..…………….………… Na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 19 sierpnia 2019 r. w sprawie trybu dokonywania oceny pracy nauczycieli, w tym nauczycieli zajmujących stanowiska kierownicze, szczegółowego zakresu informacji zawartych w karcie oceny pracy, składu i sposobu powoływania zespołu oceniającego oraz szczegółowego trybu postępowania odwoławczego (Dz.U. z 2019 r. poz. 1625) oraz w związku z planowaną oceną Pani/Pana pracy proszę o uzupełnienie arkusza samooceny nauczyciela: 1. Poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych (przygotowanie do zajęć: metody pracy na lekcjach, stosowane pomoce dydaktyczne, przygotowanie lekcji zdalnych, informacja zwrotna dla uczniów, realizacja podstawy programowej, kompetencje kluczowe, ewaluacja lekcji): ………………………………………………………………………………………………...…………….……………………………………………………………………………………..………….………………………………………………………………………………………..………….………………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..….………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………...……..….. 2. Zadania zawodowe wynikające z zapisów statutowych szkoły (współpraca z rodzicami, zadania wychowawcy, organizacja wyjazdów, wycieczek, uroczystości szkolnych, imprez, zawodów sportowych itp.): ………………………………………………………………………………………………...…………..…….……………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………..………….………………………………………………………………………………………..………….………………………………………………………………………………………..……….………………………………………………………………………………………….….…………………………………………………………………………………………………..…. 3. Formy pobudzania inicjatywy uczniów, innowacyjne metody pracy, realizacja autorskich programów nauczania, innowacji pedagogicznych, sposoby motywowania uczniów do nauki (innowacyjne metody pracy, wykorzystanie multimediów, programy autorskie, atrakcyjność lekcji, indywidualna praca z uczniem, przygotowanie do zajęć pozalekcyjnych, formy i metody pracy): ……………………………………………………………………………….………………..……………...……………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………..……….………………………………………………………………………………………………..….………………………………………………………………………………………………..….…………………………………………………………………………………………….….…………………………………………………………………………………………………..…. 4. Konkursy, zawody, osiągnięcia uczniów (przeprowadzone i zorganizowane przez siebie konkursy lub udział uczniów w zaoferowanych szkole konkursach, zawodach i innych, sukcesy wychowawcze, opiekuńcze, osiągnięcia uczniów): …………………………………………………………………………….…………………..………...…………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………..…….…………………………………………………………………………………………….….…………………………………………………………………………………………………...….………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…. 5. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (sposoby motywowania uczniów do nauki, pracy, sposoby pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, sposoby rozwijania uczniowskich zainteresowań i talentów): ………………………………………………………………………………………………...…………….……..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...…………….……………………………………………………………………………………..………….………………………………………………………………………………………..……….……………………………………………………………………………………….…….………………………………………………………………………………………………..….… 6. Zaangażowanie nauczyciela w działalność pozalekcyjną i samodoskonalenie (prowadzenie kół zainteresowań, działalność wolontariacka, działania na rzecz środowiska lokalnego, współpraca ze środowiskiem lokalnym, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz oświaty): ……………………………………………………………………………………………….…...…….……….…………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..………….……………………………………………………………………………………..………….…………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………..….…… 7. Aktywność nauczyciela w doskonaleniu zawodowym (formy doskonalenia zawodowego ukończone na przestrzeni pięciu lat, studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, szkolenia online – ich przydatność w pracy zawodowej): ……………………………………………………………………………………………...…………….………………………………………………………………………………..………………….…………………………………………………………………………………..……………….…………………………………………………………………………………..…………….………………………………………………………………………………………..……….……………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…. 8. Przestrzeganie dyscypliny pracy (punktualność, pełne wykorzystanie czasu lekcji, właściwe prowadzenie dokumentacji): ………………………………………………………………………………….……..………………………………………………………………………………………………………...……….…………………………………………………………………………………………..……….………………………………………………………………………………………….….…………………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………….…..… 9. Współpraca z innymi nauczycielami (dzielenie się wiedzą i umiejętnościami, działania w ramach zespołu nauczycieli, zajęcia otwarte, funkcja opiekuna stażu): ……………………………………………………………………………………….…..……………………………………………………………………………………………………...……………….………………………………………………………………………………..…………….……………………………………………………………………………………..………….……………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………..….………………………………………………………………………………………………...…… 10. Dbałość o poprawną polszczyznę, kulturę zachowania uczniów, kształtowanie wartości patriotycznych, postaw moralnych i społecznych (przykłady działań promujących ww. wartości, przykłady aktywności nauczyciela w realizacji programu wychowawczo-profilaktycznego): ……………………………………………………………………………………………...…………....………………………………………………………………………………………...……….………………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..……….……………………………………………………………………………………………..….…………………………………………………………………………………………….….………………………………………………………………………………………………..……. 11. Ewaluacja własnej pracy, sposoby, częstotliwość, wnioski z pracy szkoły i ich wykorzystanie w pracy z uczniami (sposoby ewaluacji własnych działań, znajomość wniosków z nadzoru pedagogicznego i przykłady ich wykorzystania w codziennej pracy z uczniami): …………………………………………………………………………………………...……………………...…………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..…….………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………….……..… 12. Bezpieczeństwo i zdrowie uczniów (przykłady działań nauczyciela w kierunku zapewnienia bezpieczeństwa uczniów, promowanie postaw prozdrowotnych): …………………………………………………………………………………….……..………………….……………………………………………………………………………………..……….…………………………………………………………………………………………..…….…………………………………………………………………………………………..……….……………………………………………………………………………………………..….………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………...… …………....,……..… ……….……………… (miejscowość, data) (podpis nauczyciela)