Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Wniosek o przyznanie nagrody Ministra Edukacji i Nauki za osiągnięcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze Zgłaszam wniosek o przyznanie nagrody Ministra Edukacji i Nauki Pani/u/……………………………………………………………………………………............ (imię lub imiona oraz nazwisko nauczyciela) urodzonej/mu……………………………………………………………………………………. (data i miejsce urodzenia) ……………………………………………………………………………...…………………… (staż pracy pedagogicznej ogółem, w tym, w szkole lub placówce, w której kandydat aktualnie pracuje) zatrudnionej/mu w ……………………………………………………………………………… (nazwa szkoły/ placówki, w której nauczyciel jest zatrudniony ) …………………………………………………………………………………………………... na stanowisku ………………………………………………………………….……………….. ………………………………………………………………………………….……………….. (dotychczas otrzymane nagrody ministra, kuratora oświaty, organu sprawującego nadzór pedagogiczny, dyrektora - rok otrzymania) …………………………………………………...……………………………………………… (ostatnia ocena pracy nauczyciela – stwierdzenie uogólniające oraz data jej otrzymania) UZASADNIENIE Nauczyciel posiada wybitne osiągnięcia w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej, w tym w realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę oraz realizacji innych zadań statutowych szkoły: • koordynowanie eksperymentu pedagogicznego, opracowanie eksperymentu, ewaluowanie, monitorowanie , • prowadzenie klasy humanistycznej, dziennikarskiej i teatralnej, • uzyskiwanie przez uczniów bardzo dobrych wyników egzaminu zewnętrznego z j. polskiego, • przygotowywanie uczniów do Rejonowego Konkursu Gwary Regionalnej – I miejsce, • sukcesy uczniów w gminnych i powiatowych konkursach ortograficznych – I, II i III miejsce. • przygotowanie uczniów do drugiego etapu Wojewódzkiego Konkursu Recytatorskiego Twórczości Adama Mickiewicza – I i II miejsce, • trzykrotni laureaci Konkursów Wojewódzkich z Języka Polskiego – 2016 r., 2017 r., 2018 r., dwukrotnie finaliści – 2019 r., 2020 r.), • przygotowanie autorskich spektakli teatralnych (ponad 50 przedstawień) na różne uroczystości szkolne, gminne i środowiskowe, • przygotowanie uczniów do ogólnopolskiego konkursu Krasomówczego – II i III miejsce w konkursie, • organizacja ogólnopolskich konkursów humanistycznych – krasomówczego, recytatorskiego, ortograficznego- 2018, 2019, 2020, pozyskanie sponsorów nagród, • wieloletnia opieka nad Radą Samorządu Uczniowskiego, zainicjowanie powstania Młodzieżowej Rady Gminy, • realizacja zadań w ramach programu e-Twinning, • pełnienie funkcji szkolnego koordynatora programu edukacyjnego tygodnika „Newsweek”, • zainicjowanie działalności świetlicy socjoterapeutycznej, pełnienie funkcji kierownika świetlicy, • coroczne organizowanie półkolonii dla uczniów z rodzin o trudnej sytuacji materialnej, • organizowanie co roku wyjazdów młodzieży na obozy letnie w góry, pozyskanie sponsorów – nagradzanie wyjazdami najbardziej aktywnych w nauce uczniów, • autor podręcznika do j. polskiego oraz podręcznika do historii, • autor materiałów ćwiczeniowych do j. polskiego i historii, • inicjator ogólnopolskiej konferencji „Język polski językiem obcym”, • autor innowacji „Język polski i historia na Ukrainie”, realizowanej wspólnie z polską szkołą na Ukrainie, • opracowanie własnego programu nauczania j. polskiego i historii na Ukrainie, • liczne publikacje metodyczne w wydawnictwie, • inicjator i współautor eksperymentu pedagogicznego „Matma i Humana”, • autor wielu innowacji metodycznych • prowadzenie rad szkoleniowych na temat pracy metodą projektu i realizacji oceniania kształtującego, • pomysłodawca i koordynator szkolnego pisma „Echo Szkoły”, • szkolny koordynator działań w ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” (2019 r.), • koordynator międzypowiatowego programu „Zadbajmy o zdolnego ucznia”. • koordynator akcji : „Tworzymy nasze kino”- dla dzieci i ich rodziców • stworzenie amatorskiego Teatru MASKA – młodzież i seniorzy, wystawienie ok. 20 przedstawień dla lokalnej społeczności, • prowadzenie szkolnej strony internetowej, • prowadzenie własnego blogu z inspiracjami polonistycznymi, • prowadzenie zdalnych szkoleń dla nauczycieli polonistów • przeprowadzenie lekcji otwartych dla nauczycieli powiatu …….….., • otrzymanie od uczniów licznych nagród np. Najlepszy Belfer w szkole, Nauczyciel z Uśmiechem, Nauczyciel z Klasą, Super Nauczyciel i inne. • udział w licznych formach doskonalenia zawodowego, w tym ukończenie studiów podyplomowych na kierunku Nauczyciel- trener, coach, animator. ……………………. …………............................................... (miejscowość i data) (pieczęć i podpis wnioskodawcy) Wniosek uzyskał pozytywną opinię Rady Pedagogicznej w dniu ……… [§ 5 sut. 1 pkt 1 i § 6 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 sierpnia 2009 r. w sprawie kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 131 poz. 1078); art. 68 ust. 5 pkt 3 Ustawy z 14 grudnia 2016r Prawo Oświatowe (Dz.U z 2020 r. poz. 910 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli (Dz.U z 2020r poz. 795) Organ składający wniosek Nazwa miejscowości pieczęć nagłówkowa pieczęć imienna i podpis Data wypełnienia wniosku szkoły/placówki/przedstawiciela organu/ dyrektora (miejscowość i data) (pieczęć) (podpis) Wypełnia …………………… Kurator Oświaty Opiniuję pozytywnie/opiniuję negatywnie* ……………………. ……………................................................ (miejscowość i data) (pieczęć i podpis Kuratora Oświaty) * niepotrzebne skreślić ** w treści uzasadnienia pozostawić właściwe kryterium dla nauczyciela, którego wniosek dotyczy