Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Wywiad z nauczycielem – monitoring podstawy programowej
1. Czy znane są Pani/Panu zapisy podstawy programowej dotyczące nauczanego przedmiotu?
TAK NIE NIE DO KOŃCA
2. Czy podstawa programowa znajduje odzwierciedlenie w programie nauczania?
TAK NIE NIE WIEM
3. Czy znane są Pani/Panu zapisy podstawy programowej dotyczące nauczanego przedmiotu na etapach pośrednich: przedszkole, klasy I–III, IV–VIII szkoły podstawowej, szkoły ponadpodstawowej?
TAK NIE NIE DO KOŃCA
4. Czy liczba godzin nauczania Pani/Pana przedmiotu jest wystarczająca do realizacji podstawy programowej?
TAK NIE NIE DO KOŃCA
5. Czy na chwilę obecną realizacja podstawy programowej przebiega bez zakłóceń?
TAK NIE
a. Jeśli nie, proszę podać przyczyny:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
b. Jakie widzi Pani/Pan rozwiązania dla prawidłowej realizacji podstawy programowej?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
6. Jakie treści podstawy programowej sprawiają Pani/Panu trudności w realizacji?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
7. Proszę podać pomoce dydaktyczne, których Pani/Pan nie posiada, a które byłyby niezbędne do realizacji treści podstawy programowej:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. Proszę podać liczbę i tematykę zajęć przeprowadzonych np. w terenie czy urozmaiconych doświadczeniami, prezentacjami multimedialnymi, pokazami, eksperymentami itp.:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9. Czy w minionym semestrze zorganizowała Pani/ zorganizował Pan wyjazd (proszę podać ich liczbę) z uczniami:
• na wycieczkę przedmiotową ……………..…
• do kina …………………………….…….…..
• do teatru ………………………………….….
• na wystawę ………………………..............…
• do muzeum ………………………...….…...…
• na koncert …………………………………….
• inny (jaki?) ……………………………………………………………………………
10. Czy dla pełnej realizacji podstawy programowej korzystała Pani/ korzystał Pan z oferty biblioteki szkolnej? Jeśli tak, proszę podać rodzaj zajęć:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
11. Czy korzystała Pani/korzystał Pan z centrum multimedialnego i technologii informacyjno-
-komunikacyjnej? Jeśli tak, to ile razy i podczas jakich zajęć (tematyka)?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
12. Czy modyfikowała Pani/ modyfikował Pan zapisy w planie pracy (w trakcie roku szkolnego)? Jeśli tak, to dlaczego?
TAK NIE
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…..
13. Czy nauka zdalna miała negatywny wpływ na realizację podstawy programowej?
TAK NIE
14. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, proszę określić, na czym polegał problem w realizacji podstawy programowej (np. brak możliwości organizacji wycieczek i wyjazdów klasowych, brak zajęć terenowych, wyjazdów do kin, teatrów, muzeów itp.):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
15. W jaki sposób zdalne nauczanie pomaga Pani/Panu w realizacji podstawy programowej?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………….…………
(podpis nauczyciela)