Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Ankieta dla nauczycieli podsumowująca pracę w trybie zdalnym
Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o dokonanie oceny funkcjonowania zdalnego nauczania w naszej szkole. Państwa opinia będzie miała znaczenie dla usprawnienia nauczania na odległość. Proszę o szczere wypowiedzi w poniższej anonimowej ankiecie
i zakreślenie odpowiedniej odpowiedzi.
1. Czy forma zorganizowanego w naszej szkole zdalnego nauczania jest wg Państwa:
a) bardzo dobra
b) dobra
c) średnia
d) zła
e) bardzo zła
2. Z czym Państwo mają trudności podczas zdalnego nauczania? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) brak dostępu do internetu
b) brak laptopa, komputera
c) brak drukarki
d) brak materiałów do pracy zdalnej
e) brak wystarczających umiejętności do pracy zdalnej
f) inne trudności (jakie?) ......................................................................................................
3. Jakie formy zajęć zdalnego nauczania najlepiej Państwu odpowiadają? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) przesyłanie wiadomości poprzez e-dziennik
b) przeprowadzanie lekcji online
c) przesłanie opracowanych przez siebie lekcji za pomocą poczty elektronicznej
d) przygotowanie prezentacji multimedialnych i wysyłanie ich uczniom
e) prezentacja filmów edukacyjnych uczniom wraz z omówieniem
f) korzystanie z platformy, np. Google Meet, Google Classroom, Microsoft Office 365 dla Edukacji, Genially
g) inne (jakie?) ……………………………………...………………………..……………
4. Z jakimi problemami uczniowskimi zetknęliście się Państwo podczas zdalnego nauczania?
a) brak odpowiedniego sprzętu (komputer, mikrofon, kamerka itp.)
b) zakłócenia lub brak internetu
c) warunki domowe – brak własnego pokoju, dzielenie się komputerem z rodzeństwem, inne
d) przemoc domowa, symptomy agresywnych zachowań domowników
e) spóźnienia uczniów na lekcje lub ich nieobecności
f) nieodrabianie zadań domowych
g) nieoddawanie prac w terminie
h) inne (jakie?) ……………………………………………………………………………..
5. Z jakimi trudnościami w kontaktach z rodzicami zetknęliście się Państwo w czasie zdalnego nauczania?
a) brak kontaktu
b) niechęć do współpracy
c) brak zainteresowania postępami dziecka
d) unikanie spotkań z rodzicami w formie online
e) inne (jakie?)…………….…………………………………………….……..………….
6. Jaki sposób oceniania uczniów podczas zdalnej nauki jest wg Państwa najbardziej obiektywny, a co należałoby zmodyfikować?
……………………………………………………………………………………...……..……………………………………………………………………………………………..…...
7. Jakie metody pracy według Pani/Pana są najbardziej skuteczne w pracy zdalnej z uczniami?
………………………………………………………………………...…………………..……..…………………………………………………………………………...………………
8. Pani/ Pana najciekawsze doświadczenie (dobra praktyka) podczas zdalnego nauczania:
………………………………………………………………………………………….……
……………………………………………………………………………………..……...…
9. Czego Państwa zdaniem należy unikać, co ograniczać podczas zdalnego nauczania?
……………………………………………………………………………………..………...
………………………………………………………………………………………..….…..
10. Co można zmienić, poprawić w organizacji zdalnego nauczania w naszej szkole?
……………………………………………………………………………………...…......………….…………………………………………………………………………………...….