Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Test: Czy jesteś produktywny w pracy? Poniższy test nie ma charakteru diagnostycznego i nie jest profesjonalnym narzędziem do diagnozy. Jego wynik może być jednak wskazówką, która pomoże ocenić, czy warto zastanowić się nad zmianami w życiu zawodowym lub osobistym. 1. Nie mam dobrej organizacji pracy. 2. Często rano nie wiem, jakie zadania muszę wykonać danego dnia. 3. Zdarza mi się zacząć zadanie i go nie skończyć. 4. Nie wiem, jakie są moje priorytetowe zadania w pracy. 5. Przyłapuję się na tym, że nie umiem robić przerw. 6. Mam poczucie, że w pracy jestem niewydajny i nigdy nie doprowadzam niczego do końca. 7. Rozpraszam się w pracy kilka razy dziennie. 8. Nie mam wypracowanych metod, które polepszyłyby moją wydajność. Jeśli na większość pytań odpowiedziałaś/odpowiedziałeś twierdząco, prawdopodobnie nie potrafisz być produktywna/produktywny w pracy. Pamiętaj, że produktywność nie oznacza pracowania dłużej bądź ciężej, ale mądrzej, czyli bardziej wydajnie, spokojnie i z większą satysfakcją.