Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Narzędzia ewaluacyjne dla poradni. Część II Opracowała: Elżbieta Rzepecka-Roszak, dyrektor szkoły podstawowej, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli Wymaganie: Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający rozwojowi osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty placówki. Kwestionariusz wywiadu z dyrektorem Celem ankiety jest zebranie informacji od dyrektora poradni, w jaki sposób planowanie i organizowanie procesów edukacyjnych w placówce sprzyja uczeniu się. 1. W jaki sposób planowane i organizowane w poradni procesy edukacyjne służą rozwojowi uczniów? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2. W jaki sposób nauczyciele i dyrektor poradni pozyskują informację zwrotną od rodziców i uczniów na temat jakości świadczonej pomocy pedagogiczno-psychologicznej? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3. Jak dyrektor organizuje pracę nauczycieli, by mieli możliwość wzajemnej współpracy? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Na czym polega wzajemna pomoc nauczycieli i wspólne rozwiązywanie problemów? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Co Pani/Pana zdaniem wpływa na kryteria sukcesu oddziaływań nauczycieli w zakresie diagnozy potrzeb uczniów? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 6. W jaki sposób informacja zwrotna przyczynia się do widocznych postępów uczniów w nauce? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………   7. W jaki sposób motywowanie uczniów do aktywnego uczenia się wpływa na rozwój zainteresowań uczniów? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Co należałoby udoskonalić w pracy poradni, by procesy edukacyjne lepiej służyły jej rozwojowi? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Dziękujemy z udzielenie wywiadu! Zespół do spraw ewaluacji