Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Narzędzia ewaluacyjne dla poradni. Część II
Opracowała: Elżbieta Rzepecka-Roszak, dyrektor szkoły podstawowej, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli
Wymaganie: Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający rozwojowi osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty placówki.
Kwestionariusz wywiadu z dyrektorem
Celem ankiety jest zebranie informacji od dyrektora poradni, w jaki sposób planowanie
i organizowanie procesów edukacyjnych w placówce sprzyja uczeniu się.
1. W jaki sposób planowane i organizowane w poradni procesy edukacyjne służą rozwojowi uczniów?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. W jaki sposób nauczyciele i dyrektor poradni pozyskują informację zwrotną od rodziców i uczniów na temat jakości świadczonej pomocy pedagogiczno-psychologicznej?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Jak dyrektor organizuje pracę nauczycieli, by mieli możliwość wzajemnej współpracy?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Na czym polega wzajemna pomoc nauczycieli i wspólne rozwiązywanie problemów?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Co Pani/Pana zdaniem wpływa na kryteria sukcesu oddziaływań nauczycieli w zakresie diagnozy potrzeb uczniów?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. W jaki sposób informacja zwrotna przyczynia się do widocznych postępów uczniów w nauce?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. W jaki sposób motywowanie uczniów do aktywnego uczenia się wpływa na rozwój zainteresowań uczniów?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. Co należałoby udoskonalić w pracy poradni, by procesy edukacyjne lepiej służyły jej rozwojowi?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dziękujemy z udzielenie wywiadu!
Zespół do spraw ewaluacji