Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Narzędzia ewaluacyjne dla poradni. Część II
Opracowała: Elżbieta Rzepecka-Roszak, dyrektor szkoły podstawowej, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli
Wymaganie: Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający rozwojowi osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty placówki.
Kwestionariusz wywiadu z rodzicami
Szanowni Państwo! W celu pozyskania informacji na temat organizowanych w poradni procesów edukacyjnych, które powinny służyć rozwojowi uczniów, prosimy Państwa o wypełnienie poniższej anonimowej ankiety.
1. Czy warunki lokalowe i wyposażenie naszej poradni odpowiadają potrzebom rozwojowym Państwa dzieci?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Czy atmosfera pracy w naszej poradni sprzyja przeprowadzaniu diagnoz i badań Państwa dzieci?
.………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3. Jakie badania i diagnozy najlepiej służyły rozwojowi dzieci?
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………….
4. W jaki sposób informacja zwrotna oraz opinia dokonywana przez nauczycieli poradni przyczyniła się do postępów ucznia w nauce?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. W jaki sposób nauczyciele poradni motywują uczniów do aktywnego uczenia się oraz wspierają ich w trudnych sytuacjach ?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Czy Państwa zdaniem nauczyciele poradni i szkoły współpracują ze sobą w planowaniu, organizowaniu, realizowaniu i modyfikowaniu procesów edukacyjnych? Jeśli tak, proszę podać przykłady tej współpracy.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Jakie oczekiwania stawialiby Państwo przed nauczycielami poradni, celem podniesienia jakości naszej pracy?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………