Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Narzędzia ewaluacyjne dla poradni. Część II Opracowała: Elżbieta Rzepecka-Roszak, dyrektor szkoły podstawowej, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli Wymaganie: Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający rozwojowi osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty placówki. Ankieta dla nauczycieli Szanowni Państwo, w ramach badań ewaluacyjnych prosimy o wypełnienie ankiety, która pozwoli nam lepiej organizować pracę naszej poradni. 1. W jaki sposób planuje Pani/Pan swoją pracę? a) samodzielnie, b) we współpracy ze zespołem nauczycieli, c) korzystam z gotowych wzorów dokumentów, d) opieram planowanie na podstawie wypracowanych wniosków, e) inne sposoby (jakie?) …………………………………………………………………… 2. Czy wykorzystuje Pani/Pan w swojej pracy jakieś nowatorskie, innowacyjne rozwiązania? Jeśli tak, to jakie? ……………………………………………………………………………………….…… 3. Który z poniższych sposobów współpracy uznaje Pani/Pan za najlepszą formę, służącą wzajemnemu rozwojowi? a) bezpośrednia praca z uczniami, b) stała współpraca z rodzicami uczniów, c) organizacja cyklicznych spotkań z nauczycielami w szkołach, przedszkolach, d) wspólne szkolenia organizowane dla nauczycieli poradni, szkół, przedszkoli, e) inne (jakie?)………………………………………………………………………… 4. Z jakich metod pracy najchętniej Pan/Pani korzysta i dlaczego?\ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………   5. Czy ma Pani/Pan jakieś sugestie dotyczące usprawnienia procesów edukacyjnych? Jeśli tak, proszę je opisać. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 6. Co w minionym roku szkolnym było przez Panią/Pana modyfikowane w planach pracy? a) ……………………………………………………………………………………… b) ……………………………………………………………………………………… 7. W jaki sposób nauczyciele, w tym nauczyciele pracujący w poradni współpracują ze sobą w planowaniu, organizowaniu, realizowaniu i modyfikowaniu procesów edukacyjnych? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8. W jaki sposób nauczyciele pomagają sobie nawzajem i wspólnie rozwiązują problemy? ……………………………………………………………………………………….…….…………………………………………………………………………………………… 9. Jakie strategie skutecznego uczenia się stosują Państwo w pracy z uczniami, w jaki sposób motywują ich do działania? …………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………… 10. Jakich informacji zwrotnych udzielacie Państwo uczniom i ich rodzicom podczas dokonywania diagnozy? a) ………………………………………………………………………………………… b) ………………………………………………………………………………………… c) …………………………………………………………………………………………