Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Narzędzia ewaluacyjne dla poradni. Część II
Opracowała: Elżbieta Rzepecka-Roszak, dyrektor szkoły podstawowej, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli
Wymaganie: Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający rozwojowi osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty placówki.
Ankieta dla nauczycieli
Szanowni Państwo, w ramach badań ewaluacyjnych prosimy o wypełnienie ankiety, która pozwoli nam lepiej organizować pracę naszej poradni.
1. W jaki sposób planuje Pani/Pan swoją pracę?
a) samodzielnie,
b) we współpracy ze zespołem nauczycieli,
c) korzystam z gotowych wzorów dokumentów,
d) opieram planowanie na podstawie wypracowanych wniosków,
e) inne sposoby (jakie?) ……………………………………………………………………
2. Czy wykorzystuje Pani/Pan w swojej pracy jakieś nowatorskie, innowacyjne rozwiązania? Jeśli tak, to jakie?
……………………………………………………………………………………….……
3. Który z poniższych sposobów współpracy uznaje Pani/Pan za najlepszą formę, służącą wzajemnemu rozwojowi?
a) bezpośrednia praca z uczniami,
b) stała współpraca z rodzicami uczniów,
c) organizacja cyklicznych spotkań z nauczycielami w szkołach, przedszkolach,
d) wspólne szkolenia organizowane dla nauczycieli poradni, szkół, przedszkoli,
e) inne (jakie?)…………………………………………………………………………
4. Z jakich metod pracy najchętniej Pan/Pani korzysta i dlaczego?\
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Czy ma Pani/Pan jakieś sugestie dotyczące usprawnienia procesów edukacyjnych? Jeśli tak, proszę je opisać.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
6. Co w minionym roku szkolnym było przez Panią/Pana modyfikowane w planach pracy?
a) ………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………
7. W jaki sposób nauczyciele, w tym nauczyciele pracujący w poradni współpracują ze sobą w planowaniu, organizowaniu, realizowaniu i modyfikowaniu procesów edukacyjnych?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. W jaki sposób nauczyciele pomagają sobie nawzajem i wspólnie rozwiązują problemy?
……………………………………………………………………………………….…….……………………………………………………………………………………………
9. Jakie strategie skutecznego uczenia się stosują Państwo w pracy z uczniami, w jaki sposób motywują ich do działania?
…………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………
10. Jakich informacji zwrotnych udzielacie Państwo uczniom i ich rodzicom podczas dokonywania diagnozy?
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………