Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Regulamin placu zabaw
1. Właścicielem placu zabaw i znajdujących się na jego terenie urządzeń jest .......................................................... w ................................................................. .
2. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od ......................... do ..................... .
3. Przebywanie na placu zabaw i korzystanie z urządzeń zabawowych może się odbywać w godzinach od ........................................................ do .......................................... .
4. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
5. Dzieci na terenie placu zabaw mogą przebywać wyłącznie pod opieką nauczyciela lub rodziców/opiekunów, ponoszących pełną odpowiedzialność za dziecko.
6. Dzieci/wychowankowie uczestniczący w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli, mogą korzystać z placu zabaw i boisk szkolnych, przy zachowaniu zmianowości grup i dystansu społecznego.
7. Nauczyciel na placu zabaw ogranicza aktywności uczniów sprzyjające bliskiemu kontaktowi między nimi. Gry i zabawy ruchowe proponowane przez nauczyciela muszą uwzględniać dystans społeczny 2 m.
8. Sprzęty i pomoce sportowe oraz wyposażenie placu zabaw są dezynfekowane przez oprysk środkiem dezynfekującym, po zakończonym pobycie i zajęciach grupy uczniów. Czyszczenia i dezynfekcji dokonuje pracownik obsługi szkoły. Następna grupa uczniów może przebywać na placu zabaw po zakończonych czynnościach dezynfekcji.
9. Plac zabaw jest zamknięty jest dla rodziców / opiekunów prawnych / osób upoważnionych do odbioru dzieci i innych osób postronnych.
10. Każda grupa ma swoją strefę i nie może jej zmieniać w trakcie zabawy. Może to zrobić dopiero kolejnego dnia po dezynfekcji sprzętów.
11. Podczas pobytu na placu zabaw zezwala się na korzystanie tylko z tych sprzętów, które mogą być poddawane codziennej dezynfekcji, nie zostały wyłączone z użytkowania i nie zostały oznaczone taśmami.
12. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.
13. Na placu zabaw nie wolno śmiecić. Odpadki należy wrzucać do koszy na śmieci.
14. W związku z zagrożeniem zdrowia i urazami niedopuszczalne jest:
• siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach huśtawek i bujaków,
• huśtanie się na stojąco,
• skręcanie huśtawek łańcuchowych,
• wjeżdżanie na plac zabaw rowerem, hulajnogą, na rolkach lub wrotkach,
• niszczenie roślinności, drzew, krzewów i kwiatów,
• wchodzenie na dachy wież, na górę huśtawek.
15. Wszystkie uszkodzenia urządzeń i inne nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłaszać dyrektorowi ............................................................................................................ .
16. Korzystanie z placu i urządzeń przez osoby postronne jest możliwe wyłącznie pod nadzorem osoby odpowiedzialnej i po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem ................... .
17. Na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
18. Na placu zabaw zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu.
Telefony alarmowe:
• Straż Miejska 986,
• Straż Pożarna 998,
• Policja 997,
• Pogotowie ratunkowe 999,
• Telefon alarmowy z telefonów komórkowych 112.
Regulamin wchodzi w życie Zarządzeniem Dyrektora nr …… /2020 z dn. …………. 2020 r.