Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz kontroli dokumentacji dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej nauczycieli – realizacja podstawy programowej
Informacje o kontroli:
1) Data ostatniej kontroli: ......................................
2) Kontrola obejmuje miesiąc / półrocze / rok szkolny : ...................................................
3) Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego dokumentację: .......................................................................
4) Grupa: ....................................................
Podstawa prawna:
1) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 15),
2) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198).
Rodzaj dokumentu Data kontroli Sposób prowadzenia dokumentacji Uwagi kontrolującego
TAK NIE
.......................................... Czy nauczyciel odnotowuje, jakie obszary podstawy programowej realizuje? Gdzie i w jaki sposób nauczyciel to robi?
...............................................................................................................
Zapisy w dziennikach zajęć przedszkola Czy z zapisów w dziennikach zajęć wynika, że realizacja podstawy programowej jest systematyczna i rytmiczna?
Czy z zapisów w dziennikach zajęć wynika, że nauczyciel uwzględnia zalecane w podstawie warunki i sposoby jej realizacji np.:
1) metody pracy z dziećmi wskazane w podstawie programowej,
2) organizację zabaw swobodnych, w tym codzienną zabawę na świeżym powietrzu,
3) organizację czasu odpoczynku, w tym dostęp do mat, poduszek, leżaków,
4) aranżację przestrzeni ................................................................
5) inne ...........................................................................................
Inne: ......................................................................................................
Wnioski po kontroli:
Zalecenia pokontrolne:
Data usunięcia uchybień:
(podpis kontrolowanego) (podpis kontrolującego)