Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz kontroli prowadzenia dokumentacji związanej z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu Informacje o kontroli: 1) Data ostatniej kontroli: ........................................................ 2) Kontrola obejmuje miesiąc / półrocze / rok szkolny : ................................................................ 3) Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego dokumentację : ....................................................................... 4) Grupa: ........................................ Podstawa prawna: 1) Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737 ze zm.) – art. 68 ust. 1 pkt 2, 2) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 50). Rodzaj dokumentu Data kontroli Zakres kontroli Uwagi kontrolującego TAK NIE Dzienniki innych zajęć niż zajęcia wpisywane do dziennika zajęć przedszkola, w szczególności zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia dzieci Czy prowadzony dziennik innych zajęć spełnia poniższe wymagania określone zapisami § 11 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji? Czy dziennik innych zajęć przedszkola z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej zawiera zgodne z wytycznymi zapisy następujących danych: Imiona i nazwiska dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną w porządku alfabetycznym Oddział, do którego dzieci uczęszczają Daty, czas trwania i tematy przeprowadzonych zajęć Adresy poczty elektronicznej rodziców dzieci i numery ich telefonów, jeżeli je posiadają Tygodniowy rozkład zajęć Indywidualny program pracy z dzieckiem, a w przypadku zajęć grupowych – program pracy grupy Ocenę postępów dziecka i wnioski dotyczące dalszej pracy z dzieckiem, Odnotowaną obecność każdego dziecka na poszczególnych zajęciach Kontakty z osobami lub instytucjami, z którymi specjalista współdziała przy wykonywaniu swoich zadań (wymagane w przypadku ustaleń wewnętrznych rady pedagogicznej) Organizowane warsztaty i porady dla rodziców w ramach udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej (wymagane w przypadku ustaleń wewnętrznych rady pedagogicznej) Sprostowania błędu i oczywistej omyłki w dzienniku dokonane zgodnie z prawem Potwierdzenia podpisem nauczycieli przeprowadzonych zajęć z dzieckiem Systematyczne, staranne i estetyczne prowadzenie dziennika Inne: ............................................................................................................. Uwagi! Strona Brak tematu Brak podpisu Brak wpisu obecności Inne rodzaje błędów (wpisać, jakie) Inne uwagi, wnioski: ...................................................................................................................................................................................................... Zalecenia kontrolującego, terminy realizacji: ............................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... (data i podpis kontrolowanego) (data i podpis kontrolującego)