Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Zarządzenie nr ………………………………………………
Dyrektora …………………………………………………….
w ………………………………… z dnia ……………………
w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych w ……………………………………………………
Na podstawie art. 10 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 351 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Stałą Komisję Likwidacyjną, zwaną dalej „Komisją”, do przeprowadzania likwidacji środków trwałych, będących w ewidencji w ….…………………………………, oraz innych przedmiotów i środków nietrwałych będących w użytkowaniu do tego zakwalifikowanych, w następującym składzie:
1. ……………………………………… – Przewodniczący Komisji,
2. ……………………………………… – członek,
3. ……………………………………… – członek,
4. ……………………………………… – członek.
§ 2
1. Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w trybie pracy określonym w Załączniku nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
2. Zbycie i likwidacja nabytych środków trwałych odbywają się na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
3. Wzór wniosku o dokonanie likwidacji środka trwałego bądź nietrwałego składanego przez osoby odpowiedzialne za powierzone mienie zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
4. Wzór protokołu z likwidacji składników majątku zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Stałej Komisji Likwidacyjnej.
§ 4
Traci moc Zarządzenie nr ………………………………………………………………………
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
……………..……….…………….
(data i podpis dyrektora)