Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Zarządzenie nr ……………………………………………… Dyrektora ……………………………………………………. w ………………………………… z dnia …………………… w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych w …………………………………………………… Na podstawie art. 10 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 351 ze zm.) zarządza się, co następuje: § 1 Powołuje się Stałą Komisję Likwidacyjną, zwaną dalej „Komisją”, do przeprowadzania likwidacji środków trwałych, będących w ewidencji w ….…………………………………, oraz innych przedmiotów i środków nietrwałych będących w użytkowaniu do tego zakwalifikowanych, w następującym składzie: 1. ……………………………………… – Przewodniczący Komisji, 2. ……………………………………… – członek, 3. ……………………………………… – członek, 4. ……………………………………… – członek. § 2 1. Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w trybie pracy określonym w Załączniku nr 1 do niniejszego Zarządzenia. 2. Zbycie i likwidacja nabytych środków trwałych odbywają się na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do niniejszego Zarządzenia. 3. Wzór wniosku o dokonanie likwidacji środka trwałego bądź nietrwałego składanego przez osoby odpowiedzialne za powierzone mienie zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia. 4. Wzór protokołu z likwidacji składników majątku zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia. § 3 Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Stałej Komisji Likwidacyjnej. § 4 Traci moc Zarządzenie nr ……………………………………………………………………… § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. ……………..……….……………. (data i podpis dyrektora)