Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Zarządzenie nr ………/2020 Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w …………………………… z dnia …………………… w sprawie zasad rozliczania pracy nauczycieli Na podstawie: § 2 ust 1a pkt 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020 r. poz. 410 ze zm.) oraz § 1 pkt 7, jak też § 7 w związku z § 11 Rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020 r. poz. 493 ze zm.), przyjmuje się zasady dokumentowania realizacji zadań poradni. § 1 Zasady ogólne 1. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania poradni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 dyrektor odpowiada za organizację realizacji zadań z wykorzystaniem metod i technik komunikacji na odległość. 2. Dyrektor koordynuje współpracę nauczycieli z uczniami lub rodzicami, uwzględniając potrzeby edukacyjne i możliwości psychofizyczne dzieci, w tym dzieci objętych kształceniem specjalnym, dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju lub uczęszczających na zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze. 3. Dyrektor ustala, we współpracy z nauczycielami, tygodniowy zakres prac poradni, uwzględniając w szczególności: • równomierne obciążenie wychowanków w poszczególnych dniach tygodnia, • zróżnicowanie zajęć w każdym dniu, • możliwości psychofizyczne dzieci w podejmowaniu intensywnego wysiłku umysłowego w ciągu dnia, • łączenie przemienne kształcenia z użyciem monitorów ekranowych i bez ich użycia, • ograniczenia wynikające ze specyfiki zajęć. § 2 Dokumentowanie pracy 1. Dokumentowanie pracy nauczycieli w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania poradni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 następuje z wykorzystaniem dziennika elektronicznego. 2. Nauczyciele wpisują do dziennika elektronicznego tematy zajęć planowych, o których mowa w § 1 pkt 3 Rozporządzenia w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, realizowanych z wykorzystaniem metod i technik komunikacji na odległość. 3. W okresie obowiązywania Rozporządzenia w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 nauczyciel pracuje w ramach obowiązującego go tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, a w przypadku godzin zajęć realizowanych powyżej tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć – w ramach godzin ponadwymiarowych, o których mowa w art. 35 Ustawy Karta nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2215). 4. Potwierdzeniem wykonania przez nauczyciela pracy w ramach tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć oraz w ramach godzin ponadwymiarowych są wpisy, o których mowa w ust. 2, wiadomości wysyłane do rodziców oraz informacje zwrotne w postaci wykonanych przez uczniów zadań. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.